plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۲۵۳۴۳
در بدو ورود به استان مرکزی

رئیسی: هر کدام از صنایع استان مرکزی نماد اعتماد به نفس است

بیست و نهمین سفر استانی دولت
رئیس جمهور به منظور برگزاری سفر استانی دولت سیزدهم به استان مرکزی، وارد فرودگاه اراک شد و در بدو ورود به این استان در فرودگاه و در جمع خبرنگاران گفت: هر کدام از صنایع استان مرکزی نماد اعتماد به نفس و غرور ملی است.
رئیسی: هر کدام از صنایع استان مرکزی نماد اعتماد به نفس است
به گزارش ایصال نیوز، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه به منظور برگزاری بیست و نهمین سفر استانی دولت مردمی، با استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار و جمعی از مسئولین استانی وارد استان مرکزی شد.

سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود در فرودگاه اراک در جمع خبرنگاران گفت: عرض سلام و ادب احترام به مردم عزیز استان مرکزی بویژه شهدای معزز، ایثارگران و سرافرازان این دیار.

وی بیان کرد: استان مرکزی دارای ظرفیت‌های بسیاری از جمله قطب صنعتی کشور است و در صنعت تخصصی نقش مهمی در پشتیبانی از دفاع مقدس داشته است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: استان مرکزی غیر از تقدیم بیش از ۶ هزار شهید به انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، نقشی که در پشتیبانی‌های فنی، صنعتی و تخصصی از دفاع مقدس داشته بی بدیل است.

وی بیان کرد: استان مرکزی که مهد پرورش انسان‌های فرهیخته و بزرگانی است که در راس آن باید نام  امام بزرگوار را ببریم، اساتید بزرگی مانند مرحوم آیت‌الله اراکی وهمه بزرگانی که جزو مفاخر هستند و سرداران رشید اسلام.

وی اظهار داشت: بررسی‌هایی قبل از ورود به استان برای رفع مشکلات استان مرکزی داشتیم، گروه‌هایی اعزام شدند، سخنانی از کارشناسان، نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، مدیران پر تلاش استان، نمایندگان مردم وهمه عزیزان سخنانشان شنیده شد.

رئیس جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اولویت‌هایی تعیین شده برای رفع نیازها و مشکلات استان و علی رقم همه مشکلاتی که این استان دارد، ظرفیت‌های بسیاری دارد که یکی از ظرفیت‌ها نیروی کارآمد فرهیخته و مستعدی است که در استان مرکزی وجود دارد.

سید ابراهیم رئیسی اظهار داشت: این نیروی کارآمد خیلی می تواند کارها را پیش ببرد در صورتیکه امکاناتش از سوی دولت تامین شود.

وی تاکید کرد: در این سفر و در جلساتی که با مدیران ومسئولان خواهیم داشت، تصمیماتی را خواهیم گرفت که برخی در استان اعلام و برخی در مرکز پیگیری و به اطلاع مردم عزیز استان مرکزی می‌رسد.

دیدار با اقشار مختلف مردم، نشست با ایثارگران، نخبگان و خانواده شهدا، برگزاری شورای اداری و برگزاری نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به استان مرکزی خواهد بود.

حجة الاسلام رئیسی را در این سفر وزرای کشور، آموزش و پرورش، صمت، نیرو، رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس سازمان انرژی اتمی، رئیس دفتر رئیس جمهور و معاون اجرایی همراهی می‌کنند.ایرنا

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما