plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۲۵۲۷۱
در بازدید از پادگان گروه ۲۲ توپخانه شهرضا

فرمانده نزاجا: "قرارگاه ۳۱۳" یک قدرت نمایی بزرگ در جهان است

مهمترین عملیات هایی نیروی زمینی در آینده با پهباد است
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: "قرارگاه ۳۱۳" به عنوان یک قدرت نمایی بزرگ در جهان، دشمن را انگشت به دهان گذاشته است. تولید پهباد در زمینه جنگال (جنگ الکترونیک) و پهبادهای شناسایی ، انهدامی و رزمی از تولیدات اخیر و آتی ارتش است.
فرمانده نزاجا: "قرارگاه ۳۱۳" یک قدرت نمایی بزرگ در جهان است
به گزارش ایصال نیوز، امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز سه‌شنبه در بازدید از پادگان "گروه ۲۲ توپخانه شهرضا" افزود: این قرارگاه راهبردی، یکی از مراکزی است که متناسب با سطح امنیتی مورد نیاز در مناطق مختلف مرزی، توسط ارتش طراحی و گسترش یافته‌ است که نشان از اقتدار جمهوری اسلامی در منطقه دارد.

وی با اشاره به توانمندی ها و تولیدات دانش بنیان در نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروی زمینی ارتش پرچمدار تولید انواع پهباد نظامی و دفاعی با پیچیده ترین تکنولوژی های روز دنیا است.

فرمانده نزاجا همچنین در دیدار با خانواده یکی از شهدا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جانفشانی های شهدای انقلاب و دفاع مقدس گفت:دنیا ما را با نام شهیدانمان میشناسد، و ما این نورانیت انقلاب را از آنها داریم.

امیر حیدری در جمع کارکنان گروه ۲۲توپخانه نزاجا ضمن بیان اقدامات انجام شده در راستای رفاه کارکنان و خانواده های محترمشان و اهداف پیش رو فرماندهی اظهار داشت: رهبر انقلاب نگاه ویژه ای به کارکنان و خانواده های ارتشی دارند.

وی در ادامه افزود : رفع نیاز ها و دغدغه های کارکنان ارتش از اهداف اصلی ما است و تمام تلاش مسولان شما در این راستا تا تحقق این مهم ادامه دارد.

وی در این سفر، طرح‌های لبیک نزاجا در پادگان گروه ۲۲توپخانه شهرضا را پیگیری کرد.
طرحهای "لبیک" ارتش جمهوری اسلامی در سه بخش توان "آمادگی رزمی"، "ارتقاء منزلت اجتماعی و معیشتی" و "تعالی معنوی و بصیرتی" در پادگان ها تعیین شده است.

بر اساس این گزارش، همچنین امیر حیدری امروز در جریان بازدید از پادگان "گروه ۲۲ توپخانه شهرضا" افزود: در عرصه نهضت خود کفایی نیروی زمینی ارتش با نیروهای مسلح تشریک مساعی دارند و اکنون ۲۳ رسته ریز و درشت در این نیرو، چرخه دفاعی کشور را تشکیل می دهند.

وی با تاکید بر اهمیت هر یک از این رسته‌ها به مثابه یک زنجیر در عرصه حرکت در لبه فناوری برای دستیابی به خودکفایی گفت: به لطف خداوند در نیروی زمینی این زنجیر محکم و کامل است.

فرمانده نزاجا با اشاره به هدف از این سفر که بازدید از دستاوردهای مبتنی بر فناوری روز است گفت: گروه ۲۲ توپخانه شهرضا یکی از قدرتمندترین یگانها و از خوشنام ترین توپخانه‌های نیروی زمینی ارتش است.

وی با بیان اینکه در نزاجا تولید پیچیده ترین پهبادها در دستور کار قرار گرفته است گفت: مهمترین عملیات هایی نیروی زمینی در آینده و در صورت نیاز با پهباد است.

وی تولید پهباد در زمینه جنگال (جنگ الکترونیک)،عملیاتهای دوردست و برون مرزی و همچنین پهبادهای شناسایی ، انهدامی و ماموریتهای رزمی را از تولیدات اخیر و آتی این نیرو عنوان کرد و گفت:در مجموع ثقل جنگهای نوین امروز، بدون سرنشین هاست که نیروی زمینی هم در این زمینه همیشه و همواره پیشتاز بوده است.

شهرضا در ۸۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما