plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۲۵۲۳۸

نجف در تدارک برگزاری باشکوه جشن روز غدیر

استان نجف عراق روز دوشنبه همزمان با اعلام تعطیل رسمی در 7 استان عراق، خود را برای برگزاری جشن عید غدیر خم آماده می کند. پیش بینی می شود صدها هزار زائر داخلی و خارجی در حرم مطهر امام علی علیه السلام حضور یابند.
نجف در تدارک برگزاری باشکوه جشن روز غدیر
به گزارش ایصال نیوز، سرهنگ مقداد الموسوی سخنگوی رسانه ای پلیس نجف اشرف در بیانیه ای اعلام کرد: پلیس استانداری با همراهی لشکر رزمی امام علی علیه السلام یکی از تشکل های حشد الشعبی، اجرای طرح های امنیتی خود را در این حوزه ویژه زیارت عید غدیر آغاز کرده است.

وی تاکید کرد اوج زیارت، روز دوشنبه مصادف با سالروز بیعت در الغدیر با امام علی علیه السلام خواهد بود.فرماندهی نیروی انتظامی طی روزهای گذشته بر ورودی های استان از شمال به سمت کربلا، از جنوب به سمت بخش المندری و فرمانداری دیوانیه و از شرق به سمت استانداری بابل متمرکز شده است.

برای پیشگیری از اقدامات تروریستی و انتحاری و نیز برقراری کامل امنیت، نیروهای بازرسی در تمام مناطق اطراف استان مستقر شده اند.

استانداری های نجف، واسط، دیوانیه، المثنی، بابل، ذی قار و میسان تصمیم گرفتند به مناسبت عید سعید غدیر خم، دوشنبه را تعطیل رسمی اعلام کنند.

به عنوان بخشی از آیین عید غدیر خم، شامگاه جمعه 24 تیرماه 1401، حرم مطهر نجف با دسته های گل‌ طبیعی مزین و پرچم هایی با عنوان این مراسم برافراشته شد. این مراسم با حضور دبیرکل حرم مطهر و جمعی از زائران برگزار شد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما