plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۲۵۱۱
یک دیدار تاریخی دیگر در مرز دو کره

ترامپ پس از دیدار با «این»، امروز در مرز دو کره با «اون» نیز دیدار می‌کند

ترامپ پس از ژاپن وارد کره جنوبی شد و قرار است با رهبر کره شمالی در مرز دو کره ملاقات کند
دونالد ترامپ که پس از شرکت در نشست سران گروه 20 در ژاپن، به کره جنوبی سفر کرده است،قصد دارد از منطقه ویژه مرز دو کره بازدید کند و هماهنگی ها برای دیدار «دونالد ترامپ» و «کیم جونگ اون» توسط «مون جائه این» رئیس جمهور کره جنوبی در در مرز دو کره در جریان است. ترامپ دیشب با رئیس جمهور کره جنوبی دیدار گفتگو کرد.
ترامپ پس از دیدار با «این»، امروز در مرز دو کره با «اون» نیز دیدار می‌کند
به گزارش ایصال نیوز، خبرگزاریهای بین المللی از تصمیم رهبر کره شمالی برای دیدار با ترامپ در مرز کره شمالی با کره جنوبی در روز یکشنبه خبر می دهند. اسکای نیوز اعلام کرد دونالد ترامپ که پس از شرکت در نشست سران گروه 20 به کره جنوبی سفر کرده است،قصد دارد از منطقه ویژه مرز دو کره بازدید کند و هماهنگی ها برای
دیدار «دونالد ترامپ» و «کیم جونگ اون» توسط «مون جائه این» رئیس جمهور کره جنوبی در جریان است.
مون جائه این، رئیس جمهوری کره جنوبی در نشست خبری مشترک با دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا تایید کرد که ترامپ با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در منطقه مرزی غیر نظامی دو کره دیدار می‌کند. رئیس جمهوری آمریکا نیز تایید کرد، هم وی و هم رهبری کره شمالی می‌خواهند در منطقه غیرنظامی شده با یکدیگر ملاقات کنند.
به گزارش رویترز، این دیدار می‌تواند امیدواری‌ها برای از سرگیری مذاکرات به بن بست خورده اتمی بین واشنگتن و پیونگ یانگ را قوت بخشد.
این سومین دیدار ترامپ و اون در یک سال و نیم اخیر خواهد بود در نوع خود یک ملاقات ویژه و مهم ارزیابی می گردد.
انتهای پیام/*
۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما