plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۲۵۰۵۲
نیروی دریایی سپاه در خط مقدم کمک به زلزله زدگان هرمزگان

۵۴ واحد دیگر کانکس های پیش ساخته سپاه به روستای« سایه خوش» هرمزگان رسید

تمام کانکس ها به کولر گازی مجهز می شوند
سردار عظمایی فرمانده منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: با توجه به جمعیت بیش از ۴۰۰ نفری روستای سایه خوش، تعداد ۵۴ واحد دیگر از کانکس های پیش ساخته سپاه به روستای «سایه خوش» رسید.
۵۴ واحد دیگر کانکس های پیش ساخته سپاه به روستای« سایه خوش» هرمزگان رسید
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، دریادار پاسدار علی عظمایی گفت: با توجه به جمعیت بالای ۴۰۰ نفری منطقه زلزله زده روستاهای سایه خوش و همجوار آن، با درخواست مردم و پیگیری سردار تنگسیری فرمانده محترم نیروی دریایی سپاه و موافقت سرلشکر پاسدار سلامی فرمانده محترم کل سپاه ، با همت جهادی همکاران ما در معاونت آماد و پشتیبانی سپاه ، تعداد ۵۴ واحد دیگر از کانکس های پیش ساخته سپاه دیروز از مبدأ حرکت و الحمدلله امروز دوشنبه به منطقه زلزله زده «سایه خوش» رسید.

وی افزود: با احتساب این تعداد اضافه شده، جمع کانکس های پیش ساخته واگذاری سپاه پاسداران به ۴۵۴ واحد رسیده و در اسرع وقت  در محیط منازل تخریب شده باقیمانده ، جانمایی و توسط پاسداران، بسیجیان و گروه های جهادی نصب می شوند.

دریادار عظمایی افزود: تمام کانکس ها به کولر گازی مجهز می شوند و با این ابتکار عمل سپاه بابت سرعت در اسکان موقت مردمی که صد در صد منازل و خانه هایشان تخریب شده است ، هم می تواند الگویی مناسب برای کاهش آسیب های وارده بلاهای طبیعی مثل زلزله باشد و با این تدبیر عمل در این حادثه، بخشی از تألمات و گرفتاری های مردم آسیب زده را کاهش دهد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما