plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۲۴۴۶۴

کسب ۲ مدال طلا و ۱ نقره مردان و مدال برنز بانوی ایرانی در دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا

در ادامه رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا «لیلا حیدری» به مدال برنز این دوره از مسابقات دست یافت و در بخش مردان مهدی محمدی مدال طلا و بهروز فرزاد مدال نقره در ماده تعقیبی پاراسایکلینگ را برای ایران کسب کردند. فرزاد روز قبل نیز مدال طلا گرفت.
کسب ۲ مدال طلا و ۱ نقره مردان و مدال برنز بانوی ایرانی در دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا
به گزارش ایصال نیوز، دیروز یکشنبه در ادامه رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ دهلی‌نو در هند و در دومین روز این مسابقات، لیلا حیدری در ۵۰۰ متر موفق به کسب مدال برنز شد و بر سکوی سومی تکیه زد.

پیش از این مسابقه و در نتایج کلی، رکاب‌زنان ایران تا پایان روز دوم مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا، در پاراسایکلینگ تعقیبی محمد محمدی طلایی شد و بهروز فرزاد به مدال نقره رسید.

در ماده تعقیبی «پاراسایکلینگ» مهدی محمدی طلایی شد و بهروز فرزاد نیز با ایستادن بر سکوی دوم این رقابت‌ها مدال نقره را بر گردن آویخت.

روز گذشته نیز بهروز فرزاد در نخستین روز از دوچرخه‌سواری مسابقات قهرمانی آسیا پیست هندوستان در ماده یک کیلومتر توانست با کسب زمان ۱:۱۶:۹۲۰ دقیقه در رتبه نخست قرار گیرد و طلای این رقابت‌ها را از آن خود کند.

در کایرین جوانان محمد امین رحیم آبادی در گروه خود سوم و امیر علیزاده در گروه خود پنجم شدند. رحیم آبادی برای مقام اول تا ششم و علیزاده برای عنوان هفتم تا یازدهمی به رقابت پرداختند که در پایان رقابت کایرین رده جوانان، رحیم آبادی پنجم و علیزاده یازدهم شدند. در این ماده رکابزنانی از کره جنوبی، ژاپن و مالزی اول تا سوم شدند.

در کایرین بزرگسالان احسان خادمی در گروه خود چهارم شد و به شانس مجدد رفت، او در شانس مجدد در گروه خود چهارم شد و از صعود به نیمه نهایی بازماند.

در تعقیبی انفرادی بزرگسالان، آیدین علیاری در رده ششم قرار گرفت. در این بخش رکابزنان ژاپن، کره جنوبی و هند مدال‌های طلا، نقره و برنز را کسب کردند.

در ۵۰۰ متر تایم‌تریل جوانان نیز لیلا حیدری در رقابت با پنج رکابزن سوم شد و به مدال برنز رسید. در این ماده رکابزنان کره جنوبی و هند اول و دوم شدند.

در ۵۰۰ متر تایم تریل بزرگسالان هم فاطمه هداوند در رقابت با شش رکابزن در رده ششمی قرار گرفت. رکابزنان مالزی، کره جنوبی و هند اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما