plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۲۴۴۵۷

الحلبوسی رسما دستور لغو عضویت نمایندگان صدر را صادر کرد

رئیس پارلمان عراق رسما دستور لغو عضویت نمایندگان مستعفی جنبش صدر را داد.
الحلبوسی رسما دستور لغو عضویت نمایندگان صدر را صادر کرد
محمد الحلبوسی، رئیس مجلس نمایندگان عراق امروز دستور لغو عضویت اعضای فراکسیون را بر اساس استعفای جمعی آنها به ریاست پارلمان صادر کرد.

به گزارش پایگاه «بغداد الیوم»، بر اساس این سند که تاریخ 16 ژوئن صادر شد، آمده است: «براساس ماده 2 از فصل دوم قانون مجلس نمایندگان و تشکیلات آن به شماره 13 صادره در سال 2018 ، عضویت آقای حاکم عباس موسی عباس الزاملی در تاریخ 12/6/2022 با توجه به استعفای او صادر شد. سایر اسنادی که دراختیار«بغداد الیوم » قرار گرفته است، حاکی از آن است که ریاست پارلمان استعفای تمامی نمایندگان فراکسیون صدر را صادر کرده است.

در پی امضای حکم های مربوط به پایان عضویت نمایندگان فراکسیون صدر در پارلمان عراق ، " حسن العذاری " نماینده مستعفی و رئیس این فراکسیون هم با ذکر آیه ای از قرآن کریم به این اقدام واکنش نشان داد.

((وَإِذِ ٱعْتَزَلْتُمُوهُمْ وَمَا يَعْبُدُونَ إِلَّا ٱللَّهَ فَأْوُۥٓاْ إِلَى ٱلْكَهْفِ يَنشُرْ لَكُمْ رَبُّكُم مِّن رَّحْمَتِهِۦ وَيُهَيِّئْ لَكُم مِّنْ أَمْرِكُم مِّرْفَقًا))

"واينك كه از آنان و از آنچه جز خداى يكتا مى پرستيدند كناره گرفتيد، پس به غار پناه بريد تا پروردگارتان از مهر و بخشايش خويش بر شما بگستراند و از كارتان سودمندى و آسايشى براى شما فراهم سازد".

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما