plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۲۴۳۸۶
با حضور سرپرست وزارت تعاون

دبستان دخترانه برکت در تیران و کرون افتتاح شد

افتتاح یادمان شهدای گمنام تیران
دبستان دخترانه برکت در شهرستان تیران و کرون اصفهان با حضور نماینده ویژه رئیس جمهور افتتاح شد. یادمان شهدای گمنام رضوانشهر نیز که با هزینه ۲۰ میلیارد ریالی خیران احداث شده است، توسط سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد. 
دبستان دخترانه برکت در تیران و کرون افتتاح شد
به گزارش ایصال نیوز، محمدهادی زاهدی‌وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در جریان سفر هیئت دولت به اصفهان به عنوان نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان تیران و کرون حاضر است، عصر پنج‌شنبه دبستان دخترانه ۹ کلاسه برکت را افتتاح کرد.

این مدرسه که در زمینی به متراژ ۲۲۰۰ مترمربع و متراژ آموزشی ۱۲۰۰ مترمربع ساخته شده و دو کلاس کار و فناوری و آزمایشگاه، یک سالن اجتماعات و نمازخانه، دفتر مدیر، دفتر پرورشی، اتاق استراحتگاه دبیران، اتاق بهداشت و سلامت و آبدارخانه دارد. هزینه انجام شده در این مدرسه برابر با ۳۰ میلیارد ریال بوده است.


** رونمایی یادمان شهدای گمنام رضوانشهر

یادمان شهدای گمنام رضوانشهر که با هزینه ۲۰ میلیارد ریالی خیران احداث شده است، توسط سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رونمایی شد. 

یادمان شهدای گمنام و یک باب مدرسه برکت شهرستان  تیران و کرون  افتتاح شد


** بازدید زاهدی وفا از بیمارستان در حال احداث شهرستان تیران و کرون

محمد هادی زاهدی وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از تنها بیمارستان در حال احداث شهرستان تیران و کرون بازدید کرد.

گفتنی است، سرپرست وزارت تعاون پیش‌تر در شهرستان نجف‌آباد حضور یافت و ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان و دیدار با خانواده شهدا، میدان میوه و تره‌بار گلدشت را افتتاح کرد. او پس از حضور در شورای اداره نجف‌آباد، بعدازظهر به تیران و کرون رفت و از این شهرستان بازدید کرد. 

مهر/ انتهای پیام/*
۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما