plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۲۴۰۵۳
در آیین تجلیل از فعالان رسانه‌ای کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی در قم

سردار رمضان شریف: تبیین نقش آفرینی های روحانیت رسالت دائمی اصحاب رسانه است

روحانیت همواره همراه، همدل و راهنمای مردم بوده است
سخنگوی سپاه با تجلیل از نقش آفرینی های اصحاب رسانه در پوشش رسانه ای کنگره شهدای روحانی تاکید کرد: روحانیت همواره پیشتاز پاسخ به نیازهای انقلاب و کشور و خدمت رسانی به مردم در سختی ها بوده است.
سردار رمضان شریف: تبیین نقش آفرینی های روحانیت رسالت دائمی اصحاب رسانه است
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در آیین تجلیل از برگزیدگان و فعالان رسانه‌ای کنگره ملی 4000 شهید روحانی که در سالن اجتماعات مدرسه معصومیه قم برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) قرار دادیم و آحاد مردم ، مسئولین و عاشقان و دلدادگان به نظام و انقلاب پس از دو سال که به دلیل شرایط کرونایی برگزاری جمعی این مراسم به علت محدودیت‎ها امکان‎پذیر نبود؛ در انتظاربرگزاری باشکوه آیین گرامیداشت یاد و خاطر امام خمینی(ره) قرار دارند.

وی افزود: به فضل الهی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) افق آینده نظام را برای همگان ترسیم خواهند کرد و رهنمودهای معظم له منشا خیر و برکت و چراغ راه هدایت خواهد بود و در عین حال فرصت خوبی برای تبیین نهضت امام و روندی است که انقلاب اسلامی در این سال‌ها طی کرده است.

سخنگوی سپاه فلسفه برگزاری نشست امروز را تقدیر از فعالان رسانه‌ای کنگره بزرگداشت 4 هزار شهید روحانی عنوان و تصریح کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته و شرایط خاصی که در کنگره داشتیم دستاوردهای رسانه ای این کنگره قابل قبول است.

وی ادامه داد: کنگره بزرگداشت شهدای روحانی در تقارن با ایام گرامیداشت سوم خردادماه و سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر ، چهارم خردادماه بزرگداشت مقاومت مردم دزفول و برخی رخدادهای دیگر در کشور همچون سانحه تاسف بار و حزن انگیز فروریختن ساختمان در آبادان و اجرای طرح هدف مند سازی یارانه ها، توانست پیام اصلی خود را به شیوه مطلوب به مخاطب ارائه کند، پیامی که نشان از واقعیت‌های حضور پیشتازانه روحانیون در دفاع مقدس و دیگر عرصه های پاسخ به نیازهای انقلاب و کشور و همراهی و کمک به مردم در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و مبارزه با کرونا است.

سردار شریف آمار شهدای روحانیت در دوران دفاع مقدس را به نسبت تعداد، از تمامی اقشار بالاتر عنوان و تصریح کرد: در دوران دفاع از حرمیین شریفین و یاری بخشی به محور مقاومت نیز روحانیون نقش متفاوت و قابل توجهی را رقم زدند که پرداختن به این موضوعات می تواند ما را کمک کند تا مقابله با هجمه رسانه ای علیه روحانیت که محور اصلی سامان بخشی به جریان فکری انقلاب اسلامی است را دنبال کنیم .

سخنگوی سپاه با اشاره به اقدامات جنبی برگزاری کنگره 4 هزار شهید روحانی اظهار کرد: در کنار آیین بزرگداشت شهدای روحانی نمایشگاهی برگزار شد که گنجینه بزرگی از سوژه های خبری و اطلاعات مرتبط با شهدا به شمار می رود و در خصوص نقش آفرینی ها و حضور روحانیت در دفاع مقدس و دیگر عرصه های صیانت از انقلاب و میهن اسلامی به تفکیک استان ها و شهرستان ها و مقاطع تاریخی و زمانی ، داده ها و اطلاعات ارزشمندی را ارائه می کند .

وی تاکید کرد: برپایی این کنگره و دسترسی به این داده های ناب و الهام بخش رسالت خطیری فراروی فعالان رسانه ای کنگره شهدا قرار داده است که بتوانند با تمرکز نسبت به این نمایشگاه در راستای معرفی شهدای روحانی گام بردارند. همچنین نرم افزارها، کتب،مجلات و محتواهای تولید شده در این کنگره می تواند توسط فعالان عرصه رسانه به افکار عمومی و علاقمندان معرفی گردد.

سردار شریف در پایان تولید و انتشار اخبار، مصاحبه‌ها و گزارش‌های خبری تصویری،ساخت تیزر و نماهنگ،مستند و ویژه برنامه های تلویزیونی را از جمله اقدامات حوزه اطلاع رسانی کنگره عنوان و تصریح کرد: روحانیت معظم از ابتدای شکل گیری نهضت اسلامی و در مقاطع مختلف تا امروزهمواره همراه،همدل و راهنمای مردم بوده و شناساندن نقش و جایگاه این قشر مظلوم می‌تواند بسیاری از توطئه ها و هجمه های روانی و رسانه‌ای دشمن را خنثی و واقعیات را برابر دیدگان افکار عمومی قرار دهد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما