plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۲۳۴۴۹

نتانیاهو خواستار سرنگونی دولت بنت برای مقابله با حماس شد

با گسترش تزلزل و اختلاف میان مقامات صهیونییستی، نخست‌وزیر سابق رژیم اسرائیل ‌خواستار استعفای دولت نفتالی بنت و تشکیل یک «دولت قوی» به ریاست او شد که بتواند با حماس مقابله کند.
نتانیاهو خواستار سرنگونی دولت بنت برای مقابله با حماس شد
به گزارش ایصال نیوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی در رشته توئیت خود، خواستار سرنگونی دولت بنت و استعفای کابینه او به دلیل ناکارآمدی و ناتوانی در جلوگیری از کشته شدن اسرائیلی‌ها شد.

نتانیاهو در صفحه توئیتر خود نوشت: «دولت فریبکار و ضعیف بنت به جای مبارزه با تروریسم، مشغول جلسات مطبوعاتی دروغین است. طبق معمول، آنها واقعیت‌ها را فراموش می‌کنند».

وی ادامه داد: «نتانیاهو کسی بود که دستور ترور احمد الجعبری فرمانده شاخه نظامی حماس و (بهاء) ابوالعطا از رهبران برجسته جهاد اسلامی و همچنین دستور تمدید عملیات نگهبان دیوارها برای از بین بردن یحیی السنوار و محمد ضیف (فرمانده گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس) بر خلاف فشارهای جبهه‌های مختلف داخل اسرائیل را صادر کرده است».

به گزارش خبرگزاری معا، نتانیاهو افزود: «در زمان نتانیاهو، حماس می دانست که بهای آن را خواهد پرداخت، اما تحت ریاست بنت، آنها ضعف او را احساس می کنند و جرات می‌کنند».

وی گفت: «هیچ دلیلی وجود ندارد که منتظر حمله بعدی باشیم. این دولت باید به خانه خود برود و باید بلافاصله یک دولت ملی قدرتمند به ریاست نتانیاهو تشکیل شود که آرامش و امنیت را به اسرائیلی‌ها بازگرداند».

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی مدعی شد که «طبق داده‎های ارتش اسرائیل، در دوران ریاست حزب لیکود و نتانیاهو، ما در امن ترین دوره به سر می‎بردیم، اما اکنون در دوره نخست وزیری بنت، 19 نفر در یک ماه و نیم گذشته کشته شدند».

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما