plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۲۳۴۳۵

حجت‌الاسلام معتمدی سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان شد

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با صدور حکمی حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی را به عنوان «سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان» منصوب کرد.
حجت‌الاسلام معتمدی سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان شد
به گزارش ایصال نیوز از نهاد کتابخانه های عمومی کشور، متن حکم به این شرح است:

برادر گرامی جناب حجت‌الاسلام آقای رمضانعلی معتمدی

با سلام

نظر به تعهد و سوابق جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان» تعیین می‌شوید.

لازم است از زحمات و تلاش‌های برادر عزیز جناب آقای امیر هلاکویی در مدت تصدی مسئولیت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان سپاسگزاری نماید.

بی‌گمان، رسالت دینی، انقلابی و ملی همه مدیران فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ پویایی و پایایی آرمان‌ها و نگهبانی هوشیارانه و عالمانه از آنهاست. انجام این وظیفه خطیر و دلپذیر، به‌ویژه در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در قامت یک واجب فرهنگی جلوه‌گر است.

 امید است در سایه توجهات ذات باری‌تعالی و بهره‌مندی از همکاری و همدلی با مقامات استان، اعضای محترم انجمن‌ها و همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست‌های توسعه کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی کشور و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

مهدی رمضانی

دبیرکل

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما