plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۲۳۲۹۵

تکریم کارکنان شهرداری توسط مجموعه مدیریت شهری نجف آباد

همایش کارگران شهرداری نجف آباد در سالن شهروند با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسناتی امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر و عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد و مجموعه مدیریت شهری برگزار شد.
تکریم کارکنان شهرداری توسط مجموعه مدیریت شهری نجف آباد
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از شهرداری نجف آباد ، اسماعیل آخوندی سخنگوی شورا اسلامی شهر به عنوان اولین سخنران این مراسم، ضمن خیرمقدم گویی به کارگران شهرداری و تکریم روز کارگر گفت ارزش کار و کارگر بسیار بالاست و ما در هر پست و جایگاهی که هستیم باید آن کار را مهم تلقی کنیم و با دقت و ظرافت تمام به انجام آن بپردازیم.

آخوندی ادامه داد از طرف شورای اسلامی شهر و مجموعه شهرداری از همه شما تشکر می کنم که تلاش می کنید شهری تمیز و رو به رشد و توسعه داشته باشیم.

عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد نیز به عنوان دیگر سخنران این جشن مفرح ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید فطر گفت از همه کارگران عزیز تشکر می‌کنم که دعوت مدیریت شهری را پذیرفتید و امیدوارم در این روزهای پایانی ماه مبارک رمضان از فیوضات این ماه بهره کافی را برده باشید.

وی ادامه داد تجلی رشد و توسعه در حضور کارگران است و من امروز به لطف خدا صداقت و صمیمیت را در چهره کارگران میبینم که به طور شبانه روزی در شهرداری مشغول کار و تلاش هستند.

وی در پایان تأکید کرد: کارگران از بهترین سرمایه زندگی که وقت است می گذرند و در سطح شهر حضور پیدا می کنند و طراوت و تمیزی را به شهر هدیه می‌کنند من به تأسی از پیامبر مکرم اسلام دست تک تک عزیزان کارگر را میبوسم که با تلاش خود شهر را زبان زد و پر آوازه کرده اند و در نوروز رتبه های برتر استان را کسب کردند.

مراسم مذکور، با هنرنمایی و اجرای هنرمندان نام آشنای استان و با تجلیل از مقام کارگران و کارکنان شهرداری نجف آباد برگزار شد. 

انتهای پیام/*
۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما