plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۲۳۲۵۲

فرمانده کل سپاه: رژیم صهیونیستی شرایط را برای نابودی خود فراهم می‌کند

سازش با ظالم، راه زیستن امن و آزاد نیست
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی شرایط را برای نابودی خود فراهم می‌کند، گفت: امروز کاخ سفید از لحاظ امنیتی توانی ندارد و کاخ سفید امروز یک لانه عنکبوتی است.
عکس از امیرعباس قاسمی
عکس از امیرعباس قاسمی
سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه راهپیمایی روز قدس در سخنانی اظهار داشت: روز جهانی قدس میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است که در نخستین ماه‌های پیروزی انقلاب شکوهمند خود با ابتکاری اعجاز و حکمتی الهی و بالغه با نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان قدس شریف و فلسطین را از فراموش شدگی، غربت غم انگیز و مظلومیت خارج کرد.

سرلشکر سلامی ادامه داد: از آن روز تا به امروز سیمای فلسطین هر روز درخشان‌تر و برجسته‌تر و جذاب‌تر در صحنه سیاسی عالم در حال حرکت است و بعد از دوران باشکوه امامت امام راحل مان بیرق حمایت از نهضت فلسطین و مبارزه با استکبار و صهیونیسم به دست رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام سید علی خامنه‌ای این نائب امام زمان‌مان برافراشته ماند و حرکت داده شد.

فرمانده کل سپاه گفت: از آن زمان حضرت امام خامنه‌ای رهبر انقلاب با ابتکاری در امتداد ابتکار امام خمینی (ره) با تشکیل نیروی قدس سپاه به ایجاد شاکله قدرت و امتداد انقلاب اسلامی در سایر بلاد اسلامی با هدف در تنگنا قرار دادن رژیم صهیونیستی و به اذن خداوند در آینده‌ای نزدیک به حذف این رژیم از جغرافیای سیاسی عالم اهتمام کرد.

وی افزود: ۷۴ سال پیش از سال ۱۹۴۸ میلادی که با توطئه جهانی انگلیسی و بعد‌ها با امتداد این توطئه جهانی از سوی آمریکا نقشه سیاسی جدیدی برای زخم نمودن پیکر جهان اسلام طراحی شد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: به تعبیر نخست وزیر سال‌های اول قرن بیستم انگلستان در آن سال‌ها او گفت همه آبراهه‌های راهبردی جهان در منطقه جهان اسلام واقع شده است و ذخایر زیرزمینی همان جاست و اگر جای پایی در آنجا نداشته باشیم باید قید سیادت و آقایی بر جهان را به هم بزنیم و از سیادت بر عالم چشم‌پوشی کنیم.

وی ادامه داد:، اما این عبارت کوتاه، شد فلسفه یک توطئه شوم برای جهان اسلام که مستکبران خنجر به نام رژیم جعلی صهیونیستی را در پهلو و پیکره جهان اسلام فرو بردند تا با ایجاد یک زخم ترمیم ناپذیر و یک سمبل امنیتی و سیاسی که امتداد سیاست‌های غرب در جهان اسلام است بتوانند بر این جغرافیایی از ثروت و موقعیت مسلط شوند و از آن روز تا به امروز سیاست‌های آمریکا، انگلیس و بخشی از کشور‌های اروپایی حامی این توطئه بوده است.

سرلشکر سلامی صهیونیست‌ها، فلسطینی‌ها را از خانه‌هایشان آواره کردند و به جای آن حادثه جعلی هولوکاست را برجسته ساختند تا فلسفه‌ی مصنوعی برای جا دادن در قلب جهان اسلام پیدا کنند.

وی افزود: وقتی که انقلاب اسلامی ظهور یافت و خورشید امامت امام از افق ایران طلوع کرد، فلسطین حامی قدرتمند پیدا کرد. جهاد در فلسطین زنده شد و امام فرمودند اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود؛ این فقط یک عبارت ساده نبود بلکه نقطه آغاز یک سیاست بلند و راهبردی قوی و جدی بود.

سردار سلامی ادامه داد: این عبارت به قدرت و واقعیت تبدیل شد. در سطح هدف و آرمان و آرزو باقی نماند به نحوی که از ۷۴ سال پیش به این طرف با معماری آمریکا و مهندسی اروپا و کشور‌های مرتجع عرب متحد آمریکا و رژیم صهیونیستی ۳۸ طرح برای حفظ بقای رژیم طراحی کردند.
 
 
انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما