plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۲۳۰۱۵

رهبر انصارالله: کشورهای سازشگر، دشمن دشمنان اسرائیل هستند

رهبر انصارالله یمن، با انتقاد شدید از کشورهایی که دست به عادی‌سازی روابط با اسرائیل زده‌اند، گفت: این کشورها نسبت به همه کسانی که با اسرائیل دشمنی دارند، از جمله یمن خصومت دارند.
رهبر انصارالله: کشورهای سازشگر، دشمن دشمنان اسرائیل هستند
عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت روز هجدهم ماه مبارک رمضان گفت: هجوم به مسجد الاقصی و حمله به نمازگزاران فلسطینی نشان دهنده تجاوزات دشمن اسرائیل به اسلام و مقدسات آن است.

وی افزود: کشورهای سازشگر که با اسرائیل عادی سازی روابط کرده‌اند، با مبارزان فلسطین خصومت داشته و آن‌ها را در رسانه های خود"تروریست" توصیف می‌کنند.

رهبر انصارالله گفت: کشورهایی مثل امارات و عربستان که تحت عنوان صلح به طرف آمریکایی و اسرائیلی پیوستند و با اسرائیل عادی سازی روابط کردند، آنچه را که قبلا تحت عناوینی مثل همکاری با اسرائیل پنهان می‌کردند، امروز تحت عنوان صلح انجام می‌دهند.

وی افزود: کشورهای سازشگر بر این باورند کوتاه آمدن مقابل اسرائیل و آمریکا مشکلی ندارد اما همین‌ها در برابر دیگران وحشی جلوه می‌کنند.

الحوثی این نظام‌ها را «مستبد» توصیف کرد و گفت که این کشورها نه تنها خواستار صلح و ثبات برای منطقه نیستند، بلکه با پول، رسانه‌ها و نفوذ سیاسی خود از  فتنه‌ها حمایت می‌کنند و با همه کسانی که با اسرائیل دشمن هستند، از جمله یمن دشمنی دارند.

رهبر انصارالله در بخش دیگری از سخنرانی‌اش به تحولات اخیر در اوکراین پرداخت و گفت: وقتی جنگی به نفع آمریکا باشد و آمریکا یک طرف آن باشد، نه تنها سطح هوشیاری در آمریکا به بالاترین سطح خود می‌رسد بلکه حتی همه جهان بسیج شده و از همه توان و نیروها برای جنگ با جبهه روبرو استفاده می‌کنند.

وی افزود: جنگ برای غرب در شدیدترین حالت خود است و بسیج نیرو و تحرکات نظامی و حتی تحریک ضعیفان به جنگ با روسیه به نفع آمریکا ادامه دارد. آن‌ها در مورد جنگ اوکراین نه دیگر مشکلی با استفاده از کودکان در جنگ دارند و نه مشکلی با استخدام زنان و هیچ چیز دیگر ندارند. هیچ چیز دیگر غیر قانونی نیست.

وی همچنین خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اصل تحریم روسیه را در همه چیز از اقتصاد تا ورزش اجرا کردند و علاوه بر این، کمپین رسانه‌ای تبلیغاتی و تحریک‌آمیزی را به صورت گسترده و مستمر علیه روسیه آغاز کردند و مردم را به داوطلب شدن و مبارزه علیه روسیه فراخواندند و آنها را از اروپا و همه کشورهای دیگر تحریک کردند و هیچ مشکلی هم با این مساله ندارند. آنها جنگی وحشیانه و تمام عیار را علیه روسیه به راه انداختند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما