plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۲۲۷۱۳
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار خبر داد

بیش از سه هکتار از بستر و حریم رودخانه‌های شهریار رفع تصرف شد

۵۵۳ هکتار از اراضی ملی شهریار به نام دولت سند خورد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار با بیان اینکه سند ۵۵۳ هکتار از اراضی ملی شهریار به نام دولت شد گفت: با اقدامات انجام شده در سال گذشته بیش از سه هکتار از حریم و بستر رودخانه‌های شهریار رفع تصرف شد.
بیش از سه هکتار از بستر و حریم رودخانه‌های شهریار رفع تصرف شد
به گزارش ایصال نیوز از مرکز رسانه قوه قضائیه، حمید عسگری پور در گفت‌گویی با اشاره به اینکه صیانت و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی یکی از اولویت‌های مهم دادستانی شهریار است، تاکید کرد: با هر گونه سهل انگاری در امر صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی و نیز با متخلفان و مجرمانی که با تخریب، تصرف و تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی در صدد سو استفاده از این اراضی باشند مطابق با قانون به شدت برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای رفع تصرف از حریم رودخانه‌های شهرستان شهریار گفت: سند ۵۵۳ هکتار از این اراضی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شده است. همچنین با اقدامات انجام شده در سال گذشته بیش از سه هکتار از حریم و بستر رودخانه‌های شهریار رفع تصرف شد.

وی افزود: مشارکت و هم افزایی همه دستگاه‌ها و اطلاع‌رسانی مردمی علاوه بر تسهیل در روند حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی، امکان برخورد سریع و به موقع با متصرفان غیر قانونی را فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما