plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۲۲۵۸۶
در دیدار با رئیس جمهور

آیت الله مرتضوی خطاب به رئیسی: در رفع مشکلات مردم و کشور تلاش کنید

تأکید بر لزوم برنامه ریزی بیشتر برای کارهای فرهنگی و معارفی
آیت الله مرتضوی از علمای خراسان ضمن تقدیر از تلاش آیت الله رئیسی برای حل مشکلات مردم، بر برنامه ریزی و اولویت قرار دادن مشکلات معیشتی مردم مخصوصا قشر ضعیف جامعه و فقرا تاکید نمود.
آیت الله مرتضوی خطاب به رئیسی: در رفع مشکلات مردم و کشور تلاش کنید
به گزارش ایصال نیوز، آیت الله مرتضوی ضمن توصیه به توسل به حضرت رضا علیه السلام و استمداد از ذوات مقدس معصومین علیهم السلام برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم دعا نمودند و از رئیس جمهور در خواست برنامه ریزی و توجه ویژه نمودند.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود وظیفه دولت را تحکیم اعتقادات اصیل شیعه و دفاع از مکتب اهل بیت علیهم السلام و لزوم برنامه ریزی بیشتر برای کارهای فرهنگی و معارفی دانستند.

آیت الله مرتضوی همچنین اشاره به افت تحصیلی مراکز علمی در دوران کرونا بر ضرورت حضوری شدن دروس در دانشگاه‌ها و حوزه ها تاکید کردند.

رئیس جمهوری نیز در این دیدار ضمن تشریح برنامه های دولت در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از مواضع و رهنمودهای آیت الله مرتضوی تشکر و قدردانی نمود و آیت الله مرتضوی را یکی از مفاخر و اسطوانه های فقاهت و علم و معنویت در حوزه علمیه خراسان برشمرده و تاکید کرد: جدیت و دلسوزی و رهنمودهای حکیمانه ایشان همواره مایه دلگرمی نظام اسلامی بوده است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : شفقنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما