plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۹
کد مطلب : ۲۲۵۶۶
در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان اسلامشهر

تاکید فرماندار اسلامشهر بر تشدید کنترل و نظارت بر بازار

توزیع روزانه ۱۵ تن مرغ گرم در شهرستان اسلامشهر
فرماندار اسلامشهر بر ضرورت تشدید کنترل و نظارت بر بازار شهرستان تاکید کرد و گفت: ۱۰ تیم نظارتی بر فعالیت واحدهای صنفی نظارت دارند که فعالیت این تیم ها علاوه بر روزهای پایانی سال در ایام عید نوروز نیز تداوم خواهد داشت.
تاکید فرماندار اسلامشهر بر تشدید کنترل و نظارت بر بازار
به گزارش ایصال نیوز از فرمانداری اسلامشهر، حسین حبیبی که در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان سخن می گفت با بیان اینکه بر اساس اتخاذ تصمیمات اصولی و کارشناسی در ستاد تنظیم بازار کشور و استان تهران هیچ کمبود کالایی در ایام منتهی به پایان سال وجود ندارد گفت: ثبات نسبی در بازار حاکم است و باهرگونه گران فروشی نیز برخورد می شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای اسفندماه تاکنون ۱۵۴ پرونده مربوط به تخلفات صنفی در تعزیرات حکومتی شهرستان تشکیل شده که در دست رسیدگی است.

فرماندار اسلامشهر همچنین به توزیع ۵۴۴ تن کالای اساسی شامل مرغ منجمد، شکر، برنج، روغن و ۸۵۰ کارتن تخم مرغ با نرخ مصوب دولتی از ابتدای آبان ماه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر روزانه ۱۵ تن مرغ گرم نیز در شهرستان توزیع می شود.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود به گلایه های مردم درخصوص تخلفات فروشگاههای زنجیره ای اشاره کرد و افزود: در این خصوص اداره تعزیزات علاوه بر صدور جریمه و اعمال قانون نسبت به مباشر فروشگاه مربوطه نسبت به جریمه مجموعه صاحب جواز نیز اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما