plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
کد مطلب : ۲۲۵۶۵
با شکست دادن کاله مازندران

ذوب‌ آهن به نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کرد

شیمیدر، شهرداری گرگان و ذوب‌آهن در نیمه نهایی
تیم ذوب‌آهن اصفهان با شکست دادن کاله مازندران، به عنوان سومین تیم راهی نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال شد.
ذوب‌ آهن به نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کرد
به گزارش ایصال نیوز، در ادامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، عصر امروز (پنج‌شنبه) ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ تیم ذوب‌آن اصفهان موفق شد با کسب دومین پیروزی مقابل کاله مازندران، راهی مرحله نیمه نهایی این فصل از مسابقات شود.

برخلاف بازی گذشته دو تیم، شاگردان فرزاد کوهیان در تیم ذوب‌آهن شروع خوبی نداشتند و کوارتر اول را ۲۶-۲۳ واگذار کردند، اما در کوارتر دوم با همین نتیجه به برتری رسیدند تا دو تیم ۴۹ - ۴۹ مساوی به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم باز هم این شاگردان کاظم موقتی در تیم کاله بودند که کوارتر سوم را ۱۸-۱۷ پیروز شدند، اما در کوارتر پایانی با درخشش آرمان زنگنه ذوب آهنی ها ۱۰-۲۱ به برتری رسیدند تا در مجموع ۷۷ - ۸۷ به پیروزی دست پیدا کنند و با کسب دومین برد در این مرحله، به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا کنند.

در انتهای این دیدار آرمان زنگنه ستاره ملی‌پوش ذوب‌آهن با کسب ۲۶ امتیاز، ۹ ریباند و ۲ پاس گل، تاثیرگذاری ۳۰ را به ثبت رساند و بهترین بازیکن زمین شد. سجاد مشایخی دیگر ستاره اصفهانی‌ها در این مسابقه بود که ۲۲ امتیاز را به دست آورد. 

برای تیم کاله مازندران نیز "مایک مک کال" خوش درخشید، اما نتوانست مانع شکست شمالی‌ها شود. او در این دیدار  ۲۶ امتیاز، یک ریباند و ۹ پاس گل را به ثبت رساند تا تاثیرگذاری ۲۶ را داشته باشد. جلال آقامیری نیز با کسب ۱۶ امتیاز، ۱۵ ریباند و یک پاس گل ضمن ثبت دبل‌دبل، تاثیرگذاری ۲۲ را در ترکیب مازندرانی‌ها داشت.

به این ترتیب با صعود ذوب‌آهن سه تیم از چهار تیم پایانی رقابت‌های لیگ برتر به شرح زیر مشخص شدند:

۱) شیمیدر قم
۲) شهرداری گرگان
۳) ذوب‌آهن اصفهان

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما