plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۲۲۱۷۴
در جمع فرماندهان و پیشکسوتان سپاه

سرلشکر سلامی: برابر دشمنان دست برتر را داریم

هیچگاه مردم را تنها نمی گذاریم
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در میدان مرکزی همه مخاطرات و تهدیدات دشمنان قرار دارد، گفت: برغم تمامی توطئه ها دشمنان ما امروز در تمامی صحنه ها شکست خورده و مستأصل هستند و برابر دشمنان دست برتر را داریم.
سرلشکر سلامی: برابر دشمنان دست برتر را داریم
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، گردهمایی فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت باحضور فرماندهان ادوار سپاه و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان این نهاد انقلابی، در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این نشست صمیمی با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار،  از پیشکسوتان سال های باشکوه دفاع مقدس به عنوان منادیان عزت، همنشینان شهدا، مجاهدان ایثارگر و شجاع و معماران تاریخ پرافتخار این سرزمین یاد کرد و گفت: حماسه آفرینی های سال های دفاع مقدس نه تنها محدود به آن دوران ،بلکه ماندگار و درس آموز برای آیندگان در تمامی ادوار تاریخ است.

وی با بیان اینکه جهاد زیباترین عمل صالح است و هیچگاه فراموش نخواهد شد گفت:  با مشاهده وضعیت ناامنی های منطقه و جهان امروز آحاد ملت ایران با هر نوع تفکر و گرایشی، با زیباترین و دلنشین ترین تعابیر از حماسه های فرزندان نسل دوران دفاع مقدس یاد کرده و آنان را می‌ستایند.

سرلشکر سلامی در ادامه خطاب به فرماند هان و پیشکسوتان سپاه اظهار کرد:  اگر امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان شجره ای طیبه و تناور می درخشد، توسط شما عزیزان تکوین یافته و مرهون مجاهدت های طلایه داران ایثار و جهاد است و به فضل الهی امروز در مرحله تکامل این بنای عظیم هستیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در میدان مرکزی همه مخاطرات و تهدیدات دشمنان قرار دارد و هیچ ظرفیتی از دشمن برابرانقلاب اسلامی بیکار نیست، گفت: حتی به نظر می‌رسد رخدادها و تحولات اخیر اروپا، ایران را از اولویت خارج نکرده است و دشمن از تمام مسیرها و جهات اعم از تحریم اقتصادی ،ارعاب نظامی، عملیات روانی، جنگ اطلاعاتی و  عملیات برای قطع نفوذ منطقه‌ای، به میدان آمده است تا امتداد این تهدیدات را به آسیب های درونی متصل کند اما سپاه محکم و استوار برابر توطئه ها و خباثت های دشمنان ایستاده است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه امروز دشمن در جبهه ای وسیع و در فواصل دور درگیر است، اظهارکرد: دشمنان سردار عزیز ما حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند تا به گمان باطل خود قائمه مقاومت را بیاندازند اما جوشش خون حاج قاسم بسیاری از ظرفیت ها و صحنه ها را فعال‌تر کرد و دشمنان ما امروز در تمامی صحنه ها شکست خورده و مستأصل هستند.

سرلشکر سلامی مقاومت را تنها راه عزت و سعادت دانست و با بیان اینکه  امروز برابر دشمنان دست برتر را داریم ،گفت: دستاوردهای شکوهمند امروز ما ثمره تبعیت از رهبری و همراهی و همدلی مردم است؛ ما هیچگاه مردم را تنها نمیگذاریم و به عنوان خادمان ملت، در تمامی شرایط کنار آنها خواهیم بود.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه نیز در این مراسم  با بیان اینکه سپاه همواره خار چشم دشمنان بوده است گفت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) دلیل حمله دشمنان به سپاه کارآمدی و اثرگذاری این نهاد انقلابی و مردمی است و امروز برای توسعه و گسترش این فرهنگ عاشورایی همراهی و کمک پیشکسوتان جهاد و شهادت بسیار موثر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین خاطرنشان کرد: امروز نظام ولایی ما به برکت برخورداری از ولی فقیه آگاه و دوراندیش، ملت و امتی بصیر و قهرمان و نیروهای مسلح مقتدر و شجاع ،مسیر اعتلا و پیشرفت را با اقتدار طی می کند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی  با تاکید بر اینکه امت ولایت‌مدار شکست‌ناپذیر است گفت :تمامی توفیقات ارزشمندی که امروز نظام اسلامی ما از آن برخوردار است به برکت پیوند عمیق امت و ولایت حاصل شده است.

همچنین در این مراسم دکتر محسن رضایی فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس پاسداری از انقلاب اسلامی را افتخاری بزرگ دانست و با بیان اینکه خداوند متعال را شاکریم که در زمره سربازان ولایت قرار گرفتیم از سپاه و بسیج به عنوان ظرفیت‌های مهم و تعیین‌کننده نظام اسلامی برای پیشرفت  و رفع مشکلات مردم نام برد.

سرلشکر دکتر سید یحیی صفوی فرمانده اسبق سپاه هم در این مراسم با اشاره به تاثیرگذاری حوادث بزرگ بین المللی در جغرافیایی فراتر از نقطه وقوع و ضرورت هوشمندی در مواجهه با آنها تصریح کرد: ما و جبهه مقاومت باید راهبرد دشمنان جهانی مانند رژیم مافیایی و بحران ساز آمریکا و دشمنان منطقه‌ای مانند صهیونیستها و هم پیمانان آن را به ویژه در حوزه جنگ های نیابتی، اقتصادی و فرهنگی در آینده را به خوبی بشناسیم و با رصد رویدادها و روندها ، راهبرد آنان را درست تشخیص بدهیم و در یک اجماع و فهم مشترک در سطوح راهبردی ، به مقابله مناسب و موفق با آنها بپردازیم.

سرلشکر جعفری فرمانده سابق سپاه نیز در سخنانی نقش مردم را در تمامی صحنه های اساسی فراروی انقلاب تعیین کننده برشمرد و اظهار کرد: همان گونه که در دوران دفاع مقدس حضور و نقش آفرینی مردم  جنگ تحمیلی را به دورانی سراسر شکوه و افتخار مبدل کرد ؛ در گام دوم انقلاب اسلامی نیز حضور و همراهی مردم می‌تواند ایفاگر نقش تعیین کننده و مهم باشد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما