plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
کد مطلب : ۲۲۱۵۶
معاون اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد

کرونا پرداخت حقوق پرسنل ادارات ورزش را با مشکل مواجه کرده است

آئین تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین برگزار شد
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: شیوع ویروس کرونا از سال ۹۸ تاکنون باعث شده تا پرداخت حقوق و مزایای تعدادی از پرسنل ادارات ورزش و جوانان استان تهران با مشکل مواجه شود.
کرونا پرداخت حقوق پرسنل ادارات ورزش را با مشکل مواجه کرده است
جعفر زرنگار روز سه‌شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین گفت: از سال ۹۸ و به دلیل شیوع  ویروس کرونا ،پرداخت حقوق ۳۴۴ نفر از پرسنل ادارات ورزش و جوانان استان تهران با مشکل مواجه و برای رفع این مشکل مکاتبات متعددی با استانداری تهران و وزارت ورزش انجام شده است.

وی افزود: اکثر اماکن ورزشی استان تهران در اجاره افراد است که به دلیل تعطیلی این اماکن، افراد نتوانستند ،حق اجاره خود را به اداره ورزش پرداخت کنند که این امر پرداخت حقوق پرسنل را با مشکل مواجه کرد.

زرنگار با اشاره به لزوم تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی استان تهران گفت: موضوع تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی ادارات ورزش و جوانان در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مطرح شده که با تصویب آن، مشکل این پرسنل برطرف شود.

توسعه ورزش همگانی موجب نشاط جامعه می‌شود

فرماندار ورامین در این مراسم گفت: توسعه ورزش همگانی و ترویج آن در بین افراد جامعه موجب افزایش نشاط و شادی جامعه می‌شود.

مجید درویشی افزود: با توزیع امکانات ورزشی در سطح شهرستان می‌توان زمینه ترویج فرهنگ ورزش عمومی را فراهم کرد. ورامین از ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه ورزش قهرمانی برخوردار است و تقریبا در تمامی رشته‌های ورزشی این شهرستان قهرمانان ملی معرفی کرده است.

وی تصریح کرد: در سال‎های گذشته ورامین از کمبود امکانات ورزشی و توجه به زیرساخت‌های مناسب رنج برده و امید می‌رود که با توجه ویژه دولت سیزدهم به این حوزه، شاهد توسعه امکانات و تکمیل طرح‌های نیمه تمام باشیم.

درویشی بااشاره به مطالبات کارکنان اداره ورزش و جوانان ورامین اظهار داشت: تمام مطالبات کارکنان اداره ورزش ورامین با توجه ویژه مدیرکل ورزش و جوانان اختصاص پیدا کرده و در روزهای آینده به آنان پرداخت می‌شود.

در این مراسم حامد رستمی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان ورامین معرفی شد و از تلاش‌های ابراهیم شیرکوند رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما