plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۲۲۱۳۷

زلنسکی: ما به هر قیمتی به جنگ ادامه خواهیم داد

رئیس جمهور اوکراین با بیان اینکه ما به هر قیمتی به جنگ ادامه خواهیم داد، تأکید کرد که روسیه بیمارستان‌ها و مدارس را با موشک هدف قرار می دهد.ما تسلیم نمی شویم، فشار تحریم ها بر روسیه را افزایش دهید.
زلنسکی: ما به هر قیمتی به جنگ ادامه خواهیم داد
به گزارش ایصال نیوز، ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین دیروز سه شنبه، از طریق ویدئو کنفرانس در مجلس عوام بریتانیا سخنرانی کرد.

رئیس جمهور اوکراین جنگ کشورش را با جنگ انگلیس در جنگ جهانی دوم مقایسه کرد و گفت: ما نمی خواهیم آنچه را که داریم، آنچه مال خودمان است را از دست بدهیم، همانطور که شما نمی‌خواهید کشورتان را از دست بدهید.

او سخنرانی معروف وینستون چرچیل در زمان جنگ را تکرار کرد و گفت: «اوکراینی ها در زمین و هوا خواهند جنگید» و افزود: «ما تسلیم نخواهیم شد، شکست خواهیم داد».

زلنسکی با تاکید بر اینکه کشورش به هر قیمتی به جنگ ادامه خواهد داد، گفت: «این جنگی است که ما آن را آغاز نکرده‌ایم، اما نمی‌خواهیم کشورمان را از دست بدهیم».
وی افزود: «علیرغم تلاش برای وادار کردن ما به زمین گذاشتن سلاح‌ها، به جنگ ادامه دادیم».

رئیس جمهور اوکراین در پارلمان انگلیس افزود: از روز چهارم جنگ، ما شروع به اسارت گرفتن روس ها کردیم و آنها را تحت هیچ شکنجه ای قرار ندادیم و با آنها با انسانیت رفتار کردیم

در روز ششم، موشک های روسیه به محلی که نازی ها هزاران نفر را کشتند،اصابت کرد.
در روز نهم ما شروع به دریافت حمایت ناتو کردیم، اما نه به اندازه ای که می خواستیم.

در یازدهمین روز جنگ، شهرها و بیمارستان ها با موشک های روسی بمباران شدند.

تلفات ارتش روسیه از ۱۰‌هزار نفر فراتر رفته و یک ژنرال روسی نیز در میان آنها دیده می شود.

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، به نقل از هملت اثر ویلیام شکسپیر در پارلمان بریتانیا گفت: اکنون مسئله این است که ما باشیم یا نباشیم و پاسخ این است که بله خواهیم بود و تن به ذلت نمی دهیم، تسلیم نمی شویم، فشار تحریم ها بر روسیه را افزایش دهید، آن را به عنوان یک کشور تروریستی معرفی کنید و امنیت آسمان ما را تامین کنید.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما