plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۲۲۰۸
یک تصمیم غیر منتظره

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال امید ایران شد

مجیدی در هفته‌های پایانی هجدهمین دوره لیگ برتر، هدایت استقلال را بر عهده داشت
یک منبع آگاه در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در مورد انتخاب مجیدی بعنوان سر مربی تیم امید ایران گفت:فرهاد مجیدی بازیکن بزرگی بوده و ما برای وی احترام زیادی قائل هستیم اما در خصوص انتخاب وی، فدراسیون فوتبال، با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هماهنگی نکرده است
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال امید ایران شد
به گزارش ایصال نیوز، فرهاد مجیدی، سرمربی موقت استقلال در پایان هجدهمین دوره لیگ برتر به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران انتخاب شد. مجیدی سرمربی تیم امید شد.
مجیدی،بعد از اتمام مرحله اول رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 ژاپن تیم امید همکاری خود را با زلاتکو کرانچار قطع کرد و طی یک دو ماه گذشته با مربیان زیادی برای قبول هدایت این تیم مذاکره شد. در نهایت بعد از بررسی‌های زیاد و مذاکره با مربیان مختلف فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید تیم امید انتخاب شد.
مجیدی در هفته‌های پایانی هجدهمین دوره لیگ برتر، هدایت استقلال را بر عهده داشت.
در همین حال فارس خبر داد، کمتیه ملی المپیک و وزارت ورزش از نحوه انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی تیم ملی امید ابراز تاسف کردند.
یک منبع آگاه در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک ضمن ابراز تاسف از شیوه انتخاب مجیدی و بی اطلاعی آنها از این تصمیم گفت:فرهاد مجیدی بازیکن بزرگی بوده و ما برای وی احترام زیادی قائل هستیم اما در خصوص انتخاب وی فدراسیون فوتبال هیچ هماهنگی با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک صورت نداده است.
انتهای پیام/*
۲
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما