plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۲۱۹۸۶
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خبر داد

339 کیلو تریاک در کاشان کشف و ضبط شد/چهار سوداگر مرگ دستگیر شدند

مبارزه با توزيع كنندگان مواد مخدر در اولويت كار پليس است
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری چهار سوداگر مرگ و کشف 339 کیلو تریاک در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.
339 کیلو تریاک در کاشان کشف و ضبط شد/چهار سوداگر مرگ دستگیر شدند
به گزارش ایصال نیوز از پلیس، سرهنگ حسين بساطی در تشريح اين خبر بیان داشت:  ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان در راستای برخورد با شبکه ها و باندهای قاچاق مواد افیونی با همکاری ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان با اجرای ایست و بازرسی مقطعی به کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان اقدام کردند.

وی افزود: ماموران در این عملیات به یک دستگاه خودروی سواری سمند و یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 مشکوک شده و به آنها دستور توقف دادند اما رانندگان خودروها بدون توجه به اخطار ماموران باسرعت به راه خود ادامه دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان افزود: پس از این اقدام ماموران به تعقیب خودروهای مذکور پرداخته و در یک اقدام ضربتی آنها را متوقف و در بازرسی صورت گرفته 339 کیلو تریاک را کشف کردند.

سرهنگ بساطی از دستگیری 4 سوداگر مرگ در این عملیات و تحویل آنها به مرجع قضائی خبر داد و گفت: مبارزه با توزيع كنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ در اولويت كار پليس است و پليس اجازه جولان به اين افراد نخواهد داد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما