plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۲۱۹۶۴
در نشست فوق‌العاده پارلمان اروپا

زلنسکی: خواستار عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا هستیم

اروپا اثبات کند که با ماست!
رئیس‌جمهور اوکراین از اتحادیه اروپا خواست که با پذیرش عضویت این کشور موافقت کرده و ثابت کنند که حامی این کشور هستند.
زلنسکی: خواستار عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا هستیم
ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در نشست فوق‌العاده پارلمان اروپا در حمایت از اوکراین از طریق ویدئو کنفرانس شرکت کرده و اظهار داشت: بسیار خوشحالم که امروز با همه شما و همه کشورهای اتحادیه اروپا در کنار هم هستیم؛ در برابر تهاجم روسیه مقاومت می‌کنیم و برای حفظ آزادی خود تلاش خواهیم کرد، باور دارم پیروز خواهیم شد.

زلنسکی که در طول سخنرانی مورد تشویق قرار گرفت، اظهار داشت: به دفاع از آزادی خود در برابر روسیه ادامه خواهیم داد. اتحادیه اروپا اثبات کنید که با ما هستید؛ ثابت کنید که ما را تنها نخواهید گذاشت.

زلنسکی خاطرنشان کرد: تحت حمله شدید روسیه قرار داریم و خارکف امروز با دو موشک مورد حمله قرار گرفت.

وی اذعان داشت: میدان آزادی در خارکف بزرگترین میدان اروپا است؛ امروز آزادی مورد تعرض قرار گرفت. هیچ کس نمی‌تواند آزادی ما را سلب کند.

زلنسکی با بیان اینکه 16 کودک در حمله روز گذشته روسیه جان باخته‌اند، گفت: ما می‌خواهیم فرزندان خود را زنده ببینیم. کدام کودک می‌تواند در یک مرکز نظامی کار کند.

وی تاکید کرد: می‌خواهیم عضوی برابر در اروپا باشیم. اتحادیه اروپا با ما بسیار قوی‌تر خواهد شد. بدون شما، اوکراین تنها خواهد ماند. ما قدرت خود را ثابت کردیم، اثبات کنید که با ما هستید؛ ثابت کنید که ما را تنها نخواهید گذاشت.

انتهای پیام/*
۸
مرجع : آناتولی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما