plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۲۱۹۰۱
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه خبر داد

بررسی‌های میدانی تغییر کاربری های غیرمجاز اراضی کشاورزی فیروزکوه در حال انجام است

سند کاداستری ۲۷۹ هکتار از حریم و بستر رودخانه فیروزکوه صادر شده است
عباس رضایی با بیان اینکه مقابله همه‌جانبه و بدون اغماض با متجاوزان و متعدیان به بستر و حریم رودخانه و سوداگرانی که مبادرت به تغییر کاربری اراضی زراعی می‌کنند با قاطعیت صورت خواهد گرفت، گفت: بررسی‌های میدانی و مورد نیاز در مناطق دیگر نیز در حال انجام است و پس از رصد‌های مقتضی، اقدامات لازم انجام خواهد شد.
امیرعباس قاسمی
امیرعباس قاسمی
به گزارش ایصال نیوز از مرکز رسانه قوه قضائیه، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه از صدور سند کاداستری ۲۷۹هکتار از حریم و بستر رودخانه فیروزکوه از ابتدای سال جاری خبر داد وگفت: با اقدامات انجام شده تاکنون برای بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع از بستر رودخانه های فیروزکوه سند مالکیت کاداستری صادر شده است.

عباس رضایی تاکید کرد: از سالیان گذشته تصرفات و تملکات غیر قانونی متعددی در حریم رودخانه فیروزکوه که مورد استفاده عموم مردم است صورت گرفته و بنا‌های متعددی در قالب‌های مختلفی بدون توجه به اینکه حریم رودخانه جزء بیت المال است احداث شده است.

وی با بیان اینکه مقابله همه‌جانبه و بدون اغماض با متجاوزان و متعدیان به بستر و حریم رودخانه و سوداگرانی که مبادرت به تغییر کاربری اراضی زراعی می‌کنند با قاطعیت صورت خواهد گرفت، گفت: بررسی‌های میدانی و مورد نیاز در مناطق دیگر نیز در حال انجام است و پس از رصد‌های مقتضی، اقدامات لازم انجام خواهد شد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما