plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
کد مطلب : ۲۱۸۸۹
در مراسم معارفه قائم مقام رئیس سازمان ثبت

معاون اول قوه قضاییه: سلامت دستگاه‌های تابعه از اولویت‌های عدلیه است

اجرای کامل قانون حدنگار در تثبیت مالکیت‌ها پراهمیت است
حجت الاسلام والمسلمین مصدق سلامت دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه را از اولویت‌های این قوه دانست و افزود: انتصابات جدید با رویکرد شایسته سالاری و بهره گیری از مدیران جهادی انجام می‌پذیرد.
معاون اول قوه قضاییه: سلامت دستگاه‌های تابعه از اولویت‌های عدلیه است
به گزارش ایصال نیوز از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت الاسلام والمسلمین مصدق در مراسم معارفه قائم مقام رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیر کل جدید حفاظت و اطلاعات سازمان، انتصاب مدیران جوان و جهادی را در دوران تحول و تعالی قوه قضاییه مهم و موثر ارزیابی کرد.

وی بازرسی از واحد‌های ثبتی را از اقدامات ارزنده رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در کاهش مراجعات مردمی و رضایتمندی مردم نام برد.

حجت الاسلام والمسلمین مصدق سلامت دستگاه‌های تابعه قوه قضاییه را از اولویت‌های این قوه دانست و افزود: انتصابات جدید با رویکرد شایسته سالاری و بهره گیری از مدیران جهادی انجام می‌پذیرد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه نیز در این مراسم نقش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را در خدمات رسانی به مردم بسیار گسترده خواند و افزود: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به جهت ارتباط دائمی با مردم، بهترین محور برای تمدن سازی است و سالم سازی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اولویت‌های مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه است.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبداللهی ضمن تبیین خصوصیت ضد فساد، وارستگی و اقتدار کاری مدیران کل حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه افزود: اگر سازمانی به سمت و سوی ارتقای سلامت اداری و فساد زدایی حرکت کند، در بخش مدیریت دغدغه‌ای نخواهد داشت.

در این مراسم رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از پویایی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اجرای کامل قانون جامع حدنگار (کاداستر) کشور در تثبیت مالکیت‌ها بسیار پراهمیت است.

حسن بابایی با اشاره به اهمیت کاداستر در کاهش دعاوی کیفری و حقوقی بیان کرد: با همت و تلاش مدیران جهادی و کارکنان مجموعه ثبت اسناد و املاک کشور برای بیش از سی میلیون هکتار اراضی ملی با رعایت مستثنیات اسناد کاداستری صادر شده و ان شالله جشن کاداستر اراضی ملی در انتهای سال برگزار می‌شود.

وی در ادامه به کاداستر اراضی کشاورزی اشاره کرد و گفت: در تمام استان‌ها و واحد‌های ثبتی قرارگاه جهاد کشاورزی راه اندازی شده است که امیدواریم گام‌های موثری در این حوزه برداشته شود.

در ادامه مراسم بابازاده مدیر کل سابق حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گزارشی از عملکرد خود در جهت افزایش سلامت اداری و مبارزه با فساد ارائه کرد و  فتاحی قائم مقام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیر کل جدید حفاظت و اطلاعات سازمان نیز کاهش مراجعات مردمی و الکترونیکی کردن کلیه خدمات ثبتی را در پیشگیری از جرایم مهم دانست و صیانت از منابع انسانی را از اولویت‌های کاری خود عنوان کرد.

در انتها ضمن تکریم بابازاده، فتاحی به عنوان قائم مقام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیر کل جدید حفاظت و اطلاعات سازمان معرفی شد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما