plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
کد مطلب : ۲۱۸۱۵

وزارت خارجه روسیه: پاسخ به تحریم های آمریکا سخت و قاطع خواهد بود

وزارت امور خارجه روسیه با بیان اینکه تعداد تحریم های آمریکا علیه این کشور به ۱۰۱ مورد رسیده است، اعلام کرد پاسخ مسکو به این تحریم ها سخت و قاطع خواهد بود.
وزارت خارجه روسیه: پاسخ به تحریم های آمریکا سخت و قاطع خواهد بود
به گزارش ایصال نیوز، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که به تحریم‌های جدید آمریکا پاسخ قاطع خواهیم داد. وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای با اعلام اینکه تحریم‌های جدید آمریکا علیه این کشور ۱۰۱ مورد بوده و هدف از آن اعمال فشار بر مسکو برای تغییر رویکردهایش است، افزود: با قدرت به این تحریم‌ها پاسخ خواهیم داد و هیچ کسی نباید در پاسخ قدرتمند و آزار دهنده روسیه به تحریم‌های آمریکا تردید کند.

این وزارتخانه تأکید کرد: چندین سال است شیوه و رویکردی که آمریکا برای اعمال تحریم در پیش گرفته، بی تأثیر و غیر سازنده شده است. مسکو ثابت کرده قادر است میزان و حجم خسارت‌ها و زیان‌های ناشی از تحریم‌ها را کاهش دهد.

وزارت خارجه روسیه افزود: فشار تحریم‌ها، روسیه را از رویکرد قاطع و قدرتمندش برای دفاع از منافع ملی خود منصرف نمی‌کند. واشنگتن همچنان معتقد است حق تحمیل اصول و قواعد خود بر نظام بین الملل را از طریق تهدید و تحریم در اختیار دارد.

در پایان این بیانیه آمده است روسیه آماده دیپلماسی مبتنی بر احترام و مساوات است که منافع دو طرف را تأمین کند.

از دیروز سه شنبه آمریکا و  اتحادیه اروپا، سلسله تحریم‌‌هایی را علیه روسیه به دلیل اقدام پوتین در به رسمیت شناختن استقلال جمهوری‌های جدا شده در دونباس در شرق اوکراین، آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/*
 
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما