plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۶:۳۳
کد مطلب : ۲۱۶۹۶

بایدن: روسیه در روزهای آینده به اوکراین حمله می کند

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا با بیان این ادعا که نیروهای روسیه قصد حمله به اوکراین را در روزهای آینده دارند، اظهار داشت نیروهای روسیه هم اکنون اوکراین را از طریق بلاروس، مرزهای مشترک با اوکراین و در دریای سیاه محاصره کرده اند.
بایدن: روسیه در روزهای آینده به اوکراین حمله می کند
به گزارش ایصال نیوز، رئیس جمهوری آمریکا بامداد امروز شنبه(عصر جمعه به وقت واشنگتن) در نشستی در جمع خبرنگاران در کاخ سفید افزود در روز های گذشته ما شاهد گزارش های مختلف در خصوص افزایش مواد نقض آتش بس از سوی جدایی طلبان مورد حمایت روسیه در دونباس و شرق اوکراین بوده ایم.

وی به بمباران مهدکودکی در دونباس اشاره کرد و گفت که روسیه به صورت اشتباه آن را به اوکراین نسبت داده است.

بایدن مدعی شد رسانه های دولتی روسیه همچنین ادعاهای ساختگی در مورد نسل کشی در دونباس را منتشر می کنند و همچنین بدون هیچ شواهدی در خصوص حمله اوکراین به روسیه صحبت می کنند. همه اینها مشابه روش های بازی پیشین روسیه است تا بهانه ای برای اقدام علیه اوکراین ایجاد کند.

بایدن ادعا کرد که در این شرایط حساس، نیروهای اوکراین از خود خویشتنداری نشان داده و اجازه نداده اند روسیه آنها را به جنگ بکشاند.

رئیس جمهوری آمریکا ادعا کرد ما دلیل کافی داریم که باور کنیم نیروهای روسیه قصد حمله به اوکراین را در روزهای آینده دارند.

بایدن افزود: ما معتقدیم آنها کی یف پایتخت اوکراین را هدف قرار خواهند داد.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود ما نقشه های روسیه را بلند و واضح اعلام می کنیم زیرا می خواهیم تمام تلاش خود را برای جلوگیری از ورود نیروهای روسیه به اوکراین انجام دهیم. اشتباه نکنید، اگر روسیه تصمیم بگیرد به اوکراین حمله کند، این کشور مسوول یک جنگ انتخابی فاجعه بار و غیر ضروری خواهد بود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما