plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۲
کد مطلب : ۲۱۴۲۱

اگر به اومیکرون مبتلا شدید، این خوراکی ها را حتما بخورید

شکر، فست فود، سیب زمینی سرخ کرده و کیک باعث کاهش سرعت بهبود در سویه اومیکرون می شود.
اگر به اومیکرون مبتلا شدید، این خوراکی ها را حتما بخورید
سرگی چوداکوف متخصص تغذیه در روسیه در مقاله ای می نویسد که خوردن فست فود، شیرینی های صنعتی و سایر محصولات حاوی قند برای بدن شما مضر است مخصوصا زمانی که به اومیکرون دچار شدید.

در این مقاله امده است: "امروزه مردم عمدتاً غذاهای فست فودی می خورند که به تقویت ایمنی بدن کمک نمی کنند، بلکه برعکس آن را تضعیف می کنند. این همه فست فود، به خصوص سیب زمینی سرخ کرده، سس مایونز صنعتی با سرکه، شیرینی های صنعتی (شیرینی، شیرینی، کیک) پر از مواد غذایی عجیب و غریب است که برای بدن شما مضر است."

این پزشک در ادامه چندین محصول را نام می برد که به بهبودی سریع و تقویت سیستم ایمنی کمک می کنند: "در مورد غذاهای ضد التهاب من جمله میوه های ترش و شیرین برای بهبود روند درمان کرونا بسیار مفید هستند، تقریباً همه سبزیجات مخصوصا سبزی خام مفید هستند - سبزیجات غنی از آنتی اکسیدان ها، انواع توت ها، به خصوص توت سیاه برای تقویت سیستم ایمنی بدن شما خوب است".

وی در ادامه می نویسد که تغذیه نقش اساسی در سلامتی افراد دارد. قند زیاد در برخی غذاها باعث افزایش سطح آن در خون می شود که یکی از عوامل افزایش التهاب در بدن است.

ادویه‌جات و سبزی‌های خشکی نظیر زردچوبه، زیره، کاری، سیر، آویشن، ریحان، رزماری، پونه کوهی، زنجبیل یا حتی زعفران غنی از آنتی اکسیدان‌ها هستند و برای سیستم ایمنی بدن کمکی ارزشمند به شمار می‌روند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : اسپوتنیک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما