plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۲۱۳۸
حمله مجدد موشکی اسرائیل به سوریه

تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی تی- 4 سوریه

اصابت چند موشک به تجهیزات نزدیک فرودگاه تیفور
یک منبع نظامی سوریه تصریح کرد که پدافند هوایی سوریه با اقتدار، حمله هوایی اسرائیل به فرودگاه تیفور را دفع کرده است،اما در اثر اصابت چند موشک دیگر منجر به شهادت یک سرباز و جراحت دو دیگر و ورود آسیب های مادی در یک انبار مهمات و برخی از ساختمان ها و تجهیزات شد. رژیم صهیونیستی بارها ادعا کرده قبل از هر هجوم به اهدافی در خاک سوریه، با روسها نیز هماهنگی می کند.
تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی تی- 4 سوریه
به گزارش ایصال نیوز به نقل از خبرگزاری سوریه، سامانه پدافند هوایی ارتش جمهوری عربی سوریه شب گذشته، تجاوز هوایی اسرائیلی علیه فرودگاه تیقور واقع در حومه شرقی حمص را رهگیری نمود و دو موشک دشمن را سرنگون کرد.
یک منبع نظامی به خبرگزاری سانا تصریح کرد که پدافند هوایی سوریه با اقتدار، حمله هوایی اسرائیل با استفاده از شلیک موشک به فرودگاه تیفور را دفع کرده و مانع از تحقق اهداف آن شده است. این منبع افزود : اصابت چند موشک دیگر منجر به شهادت یک سرباز و جراحت دو دیگر و ورود آسیب های مادی در یک انبار مهمات و برخی از ساختمان ها و تجهیزات فرودگاه شد.
رسانه‌های دولتی سوریه از حمله موشکی به فرودگاه نظامی تی-فور (T-4) در حومه شهر حمص و واکنش سامانه‌های پدافندی ارتش سوریه خبر داده‌اند.
تلویزیون سوریه بامداد دوشنبه (به وقت تهران) از حمله به فرودگاه نظامی «تیاس» معروف به T-4 در حومه شرقی «حمص» خبر داد و اعلام کرد که این فرودگاه هدف حمله موشکی قرار گرفته و پدافند موشکی ارتش سوریه برای مقابله با اهداف متخاصم وارد عمل شده و شماری از موشکها را سرنگون کرده است.
فرودگاه نظامی T-4 که در شمال التیاس و غرب شهر «تدمر» (پالمیرا) واقع شده، بزرگترین پایگاه هوایی ارتش سوریه به شمار می‌رود و یکی از عناصر کلیدی در مبارزه ارتش سوریه با گروه‌های تروریستی از جمله داعش و القاعده است.
بامداد شنبه(پریشب) هم رژیم صهیونیستی با ادعای برخورد چند راکت با منطقه «جولان» اشغالی، مناطقی در خاک سوریه را هدف حمله قرار داد. تل‌آویو پس از آن حمله ادعا کرد چند توپ، سامانه پدافندی و ایستگاه‌های اطلاعاتی و نظارتی را در نزدیکی مناطق «خان الشیخ» و شمال قنیطره هدف قرار داده است.
انتهای پیام/*
۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما