plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۲۱۱۰
در یک سخنرانی از طریق ویدپوکنفرانس

حسن نصرالله، سرانجام ترامپ را در صورت حمله به ایران پیش بینی کرد

چشم انداز جنگ ایران و آمریکا دور شده است
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسمی در بیروت به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در صورت آغاز جنگ با ایران بازنده انتخابات آتی در ایالات متحده خواهد بود.
حسن نصرالله، سرانجام ترامپ را در صورت حمله به ایران پیش بینی کرد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از اسپوتنیک، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان در میتینگی در بیروت به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کرد، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در صورت آغاز جنگ با ایران، بازنده انتخابات آتی در ایالات متحده خواهد بود.
سید حسن نصرالله افزود: در صورت وقوع جنگ در منطقه قیمت هر بشکه نفت به ۲۰۰ یا ۳۰۰ دلار خواهد رسید سد و در نتیجه ترامپ بازنده انتخابات خواهد بود. وی خاطرنشان کرد در صورت جنگ همه نیروهای و منافع امریکا دچار شکست خواهند شد.
دبیر کل حزب الله خاطرنشان کرد سازمان اطلاعات امریکا می داند که جنگ با ایران سراسر منطقه را به آتش کشیده و از مرزهای خود خارج خواهد شد. نصرالله اعلام کرد چشم انداز جنگ ایران وامریکا دور شده چون جنگ اقتصادی با ایران، ونزوئلا و کره شمالی اولویت ترامپ شده و ترامپ می داند که جنگ تلفات مالی و انسانی زیادی به همراه خواهد داشت.
سیدحسن نصرالله تاکید کرد موضوعی که باید به آن توجه داشت تظاهرات میلیونی در ایران به مناسبت روز قدس است زیرا این اقدام پیامی به دونالد ترامپ و کسانی است که به خستگی و عقب نشینی ملت ایران امید بسته‌اند. ایران بزرگترین نیروی منطقه است اما عربستان سعودی نیروی مستقل ندارد چون بر آمریکا تکیه دارد.
انتهای پیام/*
۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما