plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۲۱۰۸
در ساختمان شهرداری ویرجنیا اتفاق افتاد

تیراندازی ویرجینیابِیچ آمریکا دست کم ۱۲ کشته بر جای گذاشت

فرد مهاجم یک مهندس بنام «کرادوک» چهل ساله و عضو سابق ارتش امریکا بوده است
پلیس ویرجینیا ساعتی پس از آرام شدن اوضاع در نشستی خبری اعلام کرد که تلفات این حادثه به حداقل ۱۱ کشته و ۶ زخمی افزایش یافته است.ابتدا گفته می شد که تیراندازی مقابل یک دادگاه رخ داده اما بعدا مشخص شد این حادثه در ساختمان شماره دو شهرداری ویرجینا بیچ رخ داده است
تیراندازی ویرجینیابِیچ آمریکا دست کم ۱۲ کشته بر جای گذاشت
به گزارش ایصال نیوز به نقل از یورونیوز، ساعاتی قبل، در اثر تیراندازی فردی در داخل ساختمان شهرداری ویرجینیا بیچ در ایالت ویرجینیای آمریکا دست کم ۱۲ نفر کشته و ۶ دیگر مجروح شدند. فرد مهاجم نیز در شمار قربانیان است. پلیس می‌گوید او خود از کارمندان پیشین شهرداری بوده است. یکی از مجروحان از نیروهای پلیس بود و یکی از قربانیان نیز در راه بیمارستان جان خود را از دست داد. انگیزه عامل این حادثه که حوالی ساعت ۴ عصر جمعه ۱۰ خرداد به وقت محلی(بامداد شنبه به وقت ایران) روی داد، هنوز اعلام نشده اما پلیس می‌گوید او به تنهایی برای این حمله برنامه‌ریزی و آن را اجرا کرده است.
سی ان ان نیز گزارش داد فرد مهاجم یک مهندس مرد بنام «کرادوک» چهل ساله یوده است که با یک اسلحه کالیبر ۴۵ که خشاب آن برای ذخیره فشنگ بیشتر تقویت شده بود شروع به تیر اندازی بی هدف به سوی مردم نموده است. مهاجم مدتی را نیز در ارتش امریکا خدمت کرده است.
اسلجه ا شهر ساحلی ویرجینیا بیچ بزرگ‌ترین شهر در ایالت ویرجینیا واقع در شرق آمریکاست و تا پایتخت، واشنگتن حدود ۲۰۰ کیلومتر فاصله دارد.
انتهای پیام/*
۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما