plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۲۱۰۶
همزمان با روز جهانی قدس

250 هزار فلسطینی در مسجدالاقصی به اقامه نماز پرداختند

صدها هزار فلسطینی، برای اقامه آخرین نماز جمعه ماه رمضان به مسجد الاقصی رفتند
شیخ عزام الخطیب مدیر اداره اوقاف اسلامی در قدس اشغالی به خبرگزاری آناتولی گفت: بیش از 260 هزار فلسطینی آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان امسال را در مسجدالاقصی اقامه کردند. وی افزود: حرکت فلسطینیان به این مکان مقدس برای ادای نماز تراویح در شب قدر در شامگاه جمعه تا سحر ادامه دارد.
250 هزار فلسطینی در مسجدالاقصی به اقامه نماز پرداختند
به گزارش ایصال نیوز به نقل از اسپوتنیک، صدها هزار مسلمان در مراسم نماز جمعه آخرین جمعه ماه رمضان در مسجدالاقصی حضور پیدا کردند. بیش از دویست و پنجاه هزار فلسطینی با وجود تدابیر شدید امنیتی نظامیان رژیم صهیونیستی، توانستند خود را برای آخرین نماز جمعه ماه رمضان به مسجد الاقصی برسانند.
ارتش صهیونیستی، حضور نیرو و استحکامات نظامی خود در ورودی‌های منطقه قدیمی ومسجدالاقصی را تشدید کرده بود و به بازرسی دقیق از تمام کسانی پرداخته بود که به سمت مسجدالاقصی در حرکت بودند.
همچنین ایسنا به نقل از منابع فلسطینی خبر داد ، علی رغم حضور گسترده مأموران رژیم صهیونیستی در بخش قدیمی شهر قدس و اطراف مسجدالاقصی، ده‌ها هزار نفر از فلسطینیان برای ادای نماز آخرین جمعه ماه رمضان در اطراف این مکان مقدس حضور یافتند.
خبرگزاری فلسطینی معا نیز گزارش داد که بیش از ۲۵۰ هزار تن نماز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را در مسجد الاقصی به‌جا آوردند.
نیروهای رژیم صهیونیستی مانع ورود ده‌ها هزار تن به مسجد الاقصی شده بودند. مأموران صهیونیستی بسیاری از درهای مسجدالاقصی از جمله «المجلس»، «الحدید» و «سلسله القطانین» را بسته بودند. صبح امروز نیز تمامی درهای بخش قدیمی قدس و مسجدالاقصی را بسته و مانع ورود زائران به این مکان شدند و پس از ساعاتی برخی از درها را باز کردند.
انتهای پیام/*
۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما