plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
کد مطلب : ۲۰۹۹۸
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی خبر داد

۳۵۰ میلیارد ریال کالا در سومین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی به فروش رسید

استقبال گسترده از سومین حراج سازمان اموال تملیکی
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی گفت: بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال کالا در سومین حراج حضوری سازمان اموال تملیکی فروخته شد.
عکس تزئینی ست
عکس تزئینی ست
طبق اعلام روابط عمومی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، سومین حراج حضوری اموال منقول تحت اختیار این سازمان به شماره ۱۴۰۰۰۳، طی دو روز نخست هفته جاری مورخ ۲۵ و ۲۶ دیماه، با حضور مدیرعامل، قائم مقام، اعضای هیات مدیره و هیات عالی نظارت در مرکز همایش‌های دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد.

سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان اموال تملیکی در خصوص این حراج اظهار کرد: همانطور که انتظار می‌رفت طبق روند دو حراج قبل، خوشبختانه شاهد استقبال گسترده از سومین حراج این سازمان بودیم، به طوری‌که بخش عمده‌ای از کالا‌ها دارای پیشنهاد قیمت بودند.

وی افزود: ۲۵ استان در این حراج کالا داشتند که ردیف کالا‌های ۲۲ استان دارای پیشنهاد بودند. همچنین طی این حراج ۴۷۰ پارتی کالا به ارزش پایه کارشناسی ۸۵۰ میلیارد ریال عنوان شد که از این میزان، تعداد ۱۵۰ پارتی به ارزش تقریبی ۳۵۰ میلیارد ریال بفروش رسید که قیمت کالا‌های بفروش رفته ۳۳ درصد بالاتر از قیمت پایه کارشناسی بوده است.

اجتهادی تاکید کرد: به منظور توسعه و تسریع در فروش کالا به شکل بهینه‌تر، این سازمان در نظر دارد مزایده‌های الکترونیک به صورت فوق‌العاده و مزایده‌های موضوعی مانند لوازم یدکی خودرو و دیگر کالا‌ها را نیز در آینده‌ای نزدیک برگزار کنند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : میزان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما