plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۲۰۹۹۲

دو نامه مهم رئیس سازمان بورس به دولت

آیا رابطه ای میان قرمز پوشی بورس و امتیاز خواهی متنفذان بورسی وجود دارد؟
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار طی دو نامه جداگانه به معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت به ترتیب خواستار ابلاغ مصوبات ۱۰‌گانه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت و تغییر فرمول نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها شد.
دو نامه مهم رئیس سازمان بورس به دولت
به گزارش ایصال نیوز، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با توجه به اهمیت حمایت نهادهای قانونی در مدیریت ریسک بازار و درخواست فعالان بازار سرمایه در دو نامه جداگانه به معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت دو موضوع مهم برای بازار سرمایه را پیگیری کرد.

مجید عشقی در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور با توجه به بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق خواستار ابلاغ مصوبات 10گانه حمایتی از بازار شد و در نامه‌ای دیگر با توجه به فرمول تعیین نرخ گاز خوراک پتروشیمی‌ها در بودجه 1401 (4هاب) خواستار تغییر این فرمول شد.

گفتنی است؛ در چند روز گذشته تابلو بورس قرمز بوده و شاخص بورس روند کاهشی کم سابقه ای داشته است. اکنون و با نامه این مدیر بورسی به معاون اول رئیس جمهور و موارد مشابهی که پیشتر اتفاق افتاده است سوال اساسی این است که آیا رابطه ای میان قرمز پوشی بورس و امتیاز خواهی متنفذان بورسی وجود دارد؟ سوالی که به نظر می رسد پاسخش را باید از نهادهای نظارتی و اطلاعاتی دریافت کرد.  

انتهای پیام/*
۱
مرجع : خبرآنلاین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما