plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۲۰۹۹۰

طالبان پاکستان مسئولیت حمله تروریستی در اسلام‌آباد را برعهده گرفت

گروه "تحریک طالبان پاکستان" مسئولیت حمله تروریستی به نیروهای امنیتی در مرکز شهر اسلام‌آباد که یک کشته و دو زخمی برجای گذاشت را، برعهده گرفت.
طالبان پاکستان مسئولیت حمله تروریستی در اسلام‌آباد را برعهده گرفت
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از منابع رسمی پاکستان، حمله مسلحانه اخیر به نیروهای پلیس در قلب اسلام‌آباد بار دیگر نگرانی مقامات این کشور نسبت به موج تازه تحرکات تروریستی را برانگیخته است.

وزیر کشور پاکستان در واکنش به حمله به نیروهای امنیتی در قلب پایتخت گفت: این حمله یک سیگنال از سوی تروریست‌ها برای تخریب امنیت پاکستان است.

رسانه‌های پاکستان امروز (چهارشنبه) اعلام کردند که گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان مسئولیت حمله به نیروهای پلیس را برعهده گرفت و گفت که ۲ نفر از مهاجمان در واکنش متقابل نیروهای امنیتی نیز کشته شدند.

در این حمله یک نیروی پلیس کشته و دو نفر از آنان به شدت زخمی شدند. گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان پس از پایان آتش بس یک ماهه با دولت اسلام‌آباد در اوایل دسامبر گذشته، حملات خود را در این کشور افزایش داده است.

طالبان افغانستان این آتش بس را میانجیگری کرده بود تا راه را برای گفت‌وگوهای صلح هموار کند اما طالبان پاکستانی به دلیل عدم پیشرفت در مذاکرات، از تمدید توافق آتش بس خودداری کرد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما