plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۵
کد مطلب : ۲۰۹۸۶

ثبت بالاترین آمار روزانه ابتلا به کرونا در فرانسه

همزمان با هشدار جدید سازمان بهداشت جهانی و شیوع بی‌سابقه کرونا در اروپا، با شناسایی بیش از 464 هزار مورد جدید ابتلا به کرونا در فرانسه، بیشترین موارد ابتلای روزانه در این کشور به ثبت رسید.
ثبت بالاترین آمار روزانه ابتلا به کرونا در فرانسه
به گزارش ایصال نیوز، سازمان بهداشت عمومی فرانسه دیروز سه شنبه، در گزارشی درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در این کشور اعلام کرد: طی شبانه‌روز گذشته 464 هزار و 769 تن دیگر به ویروس کرونا مبتلا شدند که بالاترین رقم روزانه از آغاز شیوع کرونا در کشور تاکنون است.

به این ترتیب، مجموع مبتلایان به کرونا در فرانسه به 14میلیون 739 هزار و 297 تن افزایش یافت.

براساس این گزارش، با مرگ 375 بیمار مبتلا به کرونا طی 24 ساعت گذشته٬ شمار قربانیان نیز به 127 هزار و 638 نفر رسید. میزان مثبت شدن تست کووید-19 به 23,9 درصد افزایش یافت.

روند درمان 26 هزار و 526 نفر در بیمارستان‌های فرانسه همچنان ادامه دارد که 3881 نفر از آنها تحت مراقبت‌های ویژه هستند.

از سوی دیگر، مدیر سازمان بهداشت جهانی (دبلیو اچ او) به رهبران جهان هشدار داده است که همه گیری کرونا "اصلا به نقطه پایان نزدیک نیست."

این هشدار درحالی صادر می شود که کشورهای اروپایی رکورد تازه ای از نظر آمار ابتلا ثبت کرده اند. از جمله فرانسه از تقریبا نیم میلیون مورد جدید در روز سه شنبه خبر داد.
تدروس در یک کنفرانس خبری در ژنو به خبرنگاران گفت که سویه اومیکرون در یک هفته گذشته به ۱۸ میلیون مورد جدید ابتلا در جهان منجر شده است.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : آناتولی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما