plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
کد مطلب : ۲۰۷۲۹
در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت حاج احمد کاظمی

سردار جلالی: مدیران باید مثل شهیدان قاسم سلیمانی و احمدکاظمی جهادی کار کنند

روحیه انقلابی و جهادی، وجه مشترک فرماندهان و شهیدان است
رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با گرامیداشت شانزدهمین سالگرد شهادت حاج احمد کاظمی و تقارن آن با ایام فاطمیه و سالگرد شهید قاسم سلیمانی، گفت: تدبیر به موقع و جانفشانی سردار سلیمانی و همراهانش، آرزوی داعش برای حمله به کشورمان را نقش بر آب کرد.
سردار جلالی: مدیران باید مثل شهیدان قاسم سلیمانی و احمدکاظمی جهادی کار کنند
به گزارش ایصال نیوز، سردار غلامرضا جلالی، روز شنبه در شانزدهمین سالگرد شهادت حاج احمد کاظمی و شهدای عرفه و یادبود سردار حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع نجف‌آباد افزود: داعش با حمایت آمریکا و دولت‌های عرب منطقه خواستار زدن خسارت شدید به جامعه شیعی و حمله به کشورمان بود اما تدبیر به موقع و جانفشانی سردار سلیمانی و همراهانش، این آرزوی دشمن را نقش بر آب کرد.

وی با بیان‌اینکه باید ابعاد مختلف نقش‌آفرینی این فرمانده مهم نظامی کشور را برای نسل‌های جوان کشور تبیین و تشریح‌ کرد، یادآور شد: بسیاری از جلوه‌های رفتاری این افراد هنوز ناشناخته مانده است.

سردار جلالی اضافه کرد: آنان برای مبارزه با دشمن از سیر و سلوک فردی و از سبک زندگی علوی و فاطمی خود بهره بردند که پیشرفت کشورمان و رفع بسیاری از آسیب ها و چالش‌های امروز خانواده ها و مردم هم نیازمند همین الگوهای زندگی است.

وی همچنین تاکید کرد: روحیه انقلابی و جهادی، وجه مشترک فرماندهان و شهیدان ایران از ۴۰ سال گذشته تاکنون بوده است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل خاطرنشان کرد: نگرش جهادی و انقلابی رزمندگان و فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی ایران عامل موفقیت و ایستادگی موثر آنان در برابر دشمنان بوده است.

سردار جلالی بیان کرد: همین رویکرد که نقش راهبردی در شرایط سخت دارد، مقوله‌ای قدرتمند برای برون رفت از مشکلات جاری کشور است و مدیران ما نیز باید مثل شهدا و فرماندهان بزرگی همچون سردار سلیمانی و سردار کاظمی بصورت جهادی کار کنند.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، وحدت و انسجام درونی را از دیگر مولفه‌های مهم قدرت برای رویارویی با دشمن برشمرد و اظهار داشت: اتحاد بین مردم و مسوولان و دوری از تفرقه، برای اعتلای موقعیت نظام اسلامی ضروریست.

وی با اشاره به وحدت رویه شهدای انقلاب اسلامی تصریح‌ کرد: مُحبان و عاشقان این افراد نیز باید همان مسیر را که توام با وحدت، روحیه انقلابی، نگرش جهادی و دشمن ستیز و اخلاص در عمل است، ادامه بدهند.

سردار جلالی، شخصیت بزرگ سرداران اسلام و شهدای انقلاب و نظام را شکل گرفته در مکتب اهل‌البیت(ع) توصیف کرد و گفت: آنان در مکتب حضرت زهرا(س)، اخلاص در عمل، خدمت به مردم و طاعت و بندگی حضرت حق را فراگرفتند و مقارنت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار سلیمانی و سردار احمد کاظمی نیز ناشی از معنویت حاکم در روح و روان آنان بود که از درگاه چنین شخصیت‌هایی مدد می‌گرفتند.

۱۶ سال پیش در ۱۹ دی سال ۱۳۸۴ سردار سرلشکر پاسدار شهید حاج احمد کاظمی و تعدادی دیگر از همقطارانش بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای نظامی(جت فالکون) در حوالی ارومیه به دیدار حق شتافتند.

سردار سرلشکر شهید حاج احمد کاظمی در سال ۱۳۳۷ در شهرستان نجف‌آباد از توابع اصفهان به دنیا آمد و در دوران دفاع مقدس و پس از آن نقش مهمی در برنامه‌ها و فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشت. شهرستان نجف‌آباد در ۳۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما