plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۲۰۶۶۷
در سخنرانی دومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی

معاون دبیرکل حزب الله: سپهبد سلیمانی به شهید امت اسلامی تبدیل شد

ایران در کنار تمام ملل و مستضعفان و در برابر دشمنان ایستاده است
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل جنبش حزب الله لبنان سه‌شنبه شب گفت: شهید سپهبد سلیمانی از کشور خود فراتر رفت تا شهید امت اسلامی باشد.
معاون دبیرکل حزب الله: سپهبد سلیمانی به شهید امت اسلامی تبدیل شد
به گزارش ایصال نیوز از از تارنمای خبری "العهد" لبنان، وی که در سخنرانی خود در دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فرماندهان پیروزی در بیروت سخن می‌گفت، تصریح کرد: شهید سلیمانی موانع مادی را به خاطر منافع مقاومت متحد در منطقه شکست.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اظهار کرد: این شهادت نه تنها از قدرت مقاومت و ارزش آن نکاست، بلکه روحیه و جایگاه آن را ارتقا داد.

وی افزود: شهید سلیمانی نمونه یک عطای انسانی و ایمانی است که از تمام دستآوردهای شخصی به خاطر منافع ملت فلسطین گذشت و قطب نمای امت اسلامی را به سوی فلسطین تنظیم کرد به گونه ‌ای که دیگر هیچ کس نخواهد توانست مقاومت را از آن منحرف کند.

شیخ قاسم بار دیگر تأکید کرد: شهید سلیمانی موانع مادی میان کشورهایمان را به خاطر منافع مقاومت متحد در منطقه شکست، چرا این مسأله روی ندهد، درحالی که دشمن ما یکسان است؟

وی ادامه داد: مسیر مقاومت که امام خمینی (ره) آن را پایه گذاری کرد بر مسیر فلسطین متمرکز بود، مسیری که امام خامنه‌ای نیز آن را دنبال کرده است.

شیخ قاسم اظهار کرد: ایران هرگز چیزی نخواسته است، بلکه این کشور چیزهای زیادی را عطا کرده اما هرگز چیزی [از کشور دیگری] نگرفته است.

وی گفت: محور مقاومت شایسته است که از تمام ملل منطقه حمایت کند و این ایران است که در کنار تمام ملل و مستضعفان و در برابر دشمنان ایستاده است.

شیخ قاسم در ادامه اعلام کرد که حق نیروهای مقاومت و صاحبان یک کشور است که علیه نیروهای شرارت که در ایالات متحده، رژیم صهیونیستی و غرب نمود پیدا می کند، همکاری کنند.

وی همچنین به ارزش مقاومت در لبنان پرداخت و تأکید کرد که اگر این مقاومت نبود، بومی سازی ایجاد نمی شد، اگر مقاومت نبود، گروهک تروریستی داعش بر لبنان مسلط می شد و شهرک ‌های صهیونیست‌نشین در جنوب لبنان احداث شده بود.

شیخ قاسم در ادامه خطاب به صهیونیست‌ها و تمام کسانی که به لبنان چشم طمع دوخته اند هشدار داد و گفت: لبنان وطن ماست و هرگز آن را برای اشغالگر ترک نخواهیم کرد. ما حق داریم از کشورمان دفاع کنیم و هرگز تسلیم اشغالگری نخواهیم شد و هرکس که گزینه جایگزین برای این موضوع دارد، آن را به ما نشان دهد.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان در پایان اظهار کرد: اطمینان داشته باشید که سلاح مقاومت و بازوان مجاهدان در مقابله با دشمن است که موجب آزاد سازی می‌شود و موضوع دیگری هرگز موجب این مسأله نخواهد شد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما