plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۲۰۵۴۵

انتقاد از سکوت روسیه در برابر حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی

یک نشریه سوری از سکوت نیروهای روس در برابر حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی به شدت انتقاد کرد.
انتقاد از سکوت روسیه در برابر حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی
به گزارش ایصال نیوز، روزنامه سوری الوطن، به شدت از سکوت نیروهای روس در برابر حملات جنگنده های رژیم صهیونیستی انتقاد و در واکنش به توجيه های وزارت دفاع روسیه، خاطرنشان کرد: سکوت کنی بهتر از این افشاگری هاست.

وزارت دفاع روسیه جزئیاتی از تجاوزات رژیم صهیونیستی را فاش و در بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای سوری با دو جنگنده اسرائیلی مقابله نکردند زیرا یک هواپیمای روسی در زمان عملیات در فرودگاه حمیمیم در حال فرود بود.

دریا سالار اولگ ژوراولف، معاون مرکز آشتی حمیمیم وابسته به وزارت دفاع روسیه، گفت: نیروهای پدافند هوایی سوریه وارد نبرد هوایی نشدند زیرا در زمان حمله، هواپیمای ترابری نظامی روسیه در منطقه آتش در حال فرود در فرودگاه حمیمیم بود.

در همین حال ریانووستی به نقل از ارتش روسیه گزارش داد، در جریان حملات اسرائیل به بندر لاذقیه، یک هواپیمای ترابری نظامی روسیه در حال فرود در پایگاه هوایی حمیمیم بود، بنابراین پدافند هوایی سوریه برای دفع حمله فعال نشد.

رژیم صهیونیستی بامداد دیروز (سه شنبه) برای دومین بار در یک ماه گذشته محوطه کانتینری بندر تجاری در لاذقیه را در سکوت بین المللی در برابر این وحشیگری هدف قرار داد و این بار نیز مواد غذایی و نیازهای روزانه مردم سوریه را طعمه حریق کرد.

یک منبع نظامی سوریه درباره جزئیات این حمله هوایی اسرائیل گفت: حدود ساعت 03:21 بامداد سه شنبه به وقت محلی، دشمن اسرائیلی از عمق دریای مدیترانه در غرب شهر لاذقیه، با شلیک چند موشک محوطه کانتینرها در بندر تجاری لاذقیه را هدف قرار داد. اصابت موشک‌های شلیک شده به محوطه کانتینرها باعث شعله‌ور شدن آتش در محل وقوع انفجار شد و خسارت مادی به باور آورده است. تیم آتش‎نشانی بلافاصله برای اطفای حریق در محل حاضر شدند.

خبرگزاری الوطن روز گذشته نیز نوشته بود: اس 300 و اس 400 هایی که برای ما هستند، در جریان تجاوز و تکرار چندین باره آن در لاذقیه برای ما چه کردند و چرا سکوت در برابر تهاجم، چرا سامانه های دفاعی روسیه فعال نشدند درحالیکه کشتی های جنگی روسیه داخل بندر لاذقیه هستند.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما