plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۲۰۳۰۶

امیرعبداللهیان: برنامه هسته‌ای ایران در ازای لغو تحریم‌ها، متناسب با برجام پیگیری خواهد شد

وزیر امور خارجه در رایزنی تلفنی با همتای عمانی گفت: ایران آماده نیل به یک توافق خوب برای بهره‌مندی کامل از مزایای اقتصادی برجام و رفع نگرانی احتمالی طرف مقابل است و برنامه هسته‌ای ایران در ازای لغو تحریم‌ها، متناسب با برجام پیگیری خواهد شد.
امیرعبداللهیان: برنامه هسته‌ای ایران در ازای لغو تحریم‌ها، متناسب با برجام پیگیری خواهد شد
به گزارش ایصال نیوز، وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان دیروز (دوشنبه) ۲۲ آذر ماه تلفنی گفت‌وگو کردند.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با «بدر بن حمد بوسعیدی» وزیر امور خارجه سلطنت عمان ضمن اشاره به روابط مثبت دو کشور و اراده طرفین برای استمرار و گسترش و تحکیم مناسبات دوجانبه و‌همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی، سلام رئیس جمهور کشورمان به سلطان عمان را ابلاغ کرد.

* آماده نیل به یک توافق خوب برای بهره‌مندی کامل از مزایای اقتصادی برجام و رفع نگرانی احتمالی طرف مقابل هستیم
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین به مذاکرات وین‌ که در حال حاضر در شهر وین در جریان است اشاره و تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران آماده نیل به یک توافق خوب برای بهره‌مندی کامل از مزایای اقتصادی توافق سال ۲۰۱۵ (برجام) و رفع نگرانی احتمالی طرف مقابل است و برنامه هسته‌ای ایران در ازای لغو تحریم‌ها، متناسب با برجام پیگیری خواهد شد.

وزیرخارجه عمان‌ نیز در این‌ تماس ضمن اشاره به حمایت مسقط از مذاکرات وین‌، اعلام کرد که تاکید ایران بر جدیت و اهتمام در به نتیجه رسیدن گفت‌وگوها، موجب خوشبینی است و عمان همواره در این زمینه رایزنی می‌کند.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما