plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۲۰۱۵۴

دادستان کل کشور: برنامه تحولی دادسراها تدوین می‌شود

دادستان کل کشور با اشاره به برنامه تحولی دستگاه قضا که مورد تاکید مقام معظم رهبری و روسای پیشین و کنونی قوه قضاییه است، گفت: برنامه تحولی در دادسراهای سراسر کشور در حال تدوین است.
دادستان کل کشور: برنامه تحولی دادسراها تدوین می‌شود
به گزارش ایصال نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان تهران و دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: برنامه تحولی در دادسرا های سراسر کشور در دست تدوین است و تدوین آن به زودی پایان می‌یابد اما دادستانی تهران به دلیل شرایط خاص خود نیازمند برنامه تحولی ویژه است بنابراین از دادستان جدید تهران انتظار داریم با فوریت و در کوتاهترین زمان برنامه تحولی در دادسرای تهران را ارائه کند و کار خطیر خود را با یک برنامه زمانبندی و مدون آغاز کند و پیش ببرد.

وی ادامه داد: علی صالحی دادستان جدید تهران دارای تجارب ارزشمندی در سنگرهای مختلف قضایی از جمله دادستانی فارس و ریاست دادگستری هرمزگان است و برای او در سنگر جدید نیز آرزوی توفیق دارم.

دادستان کل کشور اظهارداشت: علی القاصی ‌مهر در ۳۱ ماه حضور در سنگر دادستانی تهران، تلاش‌های شبانه روزی داشت و برای او نیز در سمت ریاست دادگستری تهران آرزوی موفقیت دارم.
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما