plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
کد مطلب : ۲۰۱۵۰
خطیب نماز جمعه اصفهان مطرح کرد

دولتمردان حداکثر تلاش خود را برای حل مشکل آب اصفهان انجام خواهند داد

کسی جرات نگاه چپ به کشور را ندارد
امام جمعه موقت اصفهان خواسته مشروع و مسالمت آمیز کشاورزان را بحق دانست و گفت : از آن که کشاورزان به دشمن میدان ندادند تشکر می کنم و مطمئن هستم دولتمردان حداکثر تلاش خود را برای حل مشکل آب اصفهان انجام خواهند داد.
دولتمردان حداکثر تلاش خود را برای حل مشکل آب اصفهان انجام خواهند داد
به گزارش ایصال نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در نماز جمعه این هفته اصفهان (12 آذر) در مصلی بزرگ این شهر افزود: جای هیچ تردیدی نیست کشاورزان شرق اصفهان، خواسته مشروع و به حقی دارند و برای حقآبه خود پول پرداخت کرده‌اند و طلبکار هستند؛ دولت‌های گذشته به قدر کافی به مشکلات کشاورزان رسیدگی نکردند ولی بنده اطمینان دارم دولت کریمه فعلی تمام همت و تلاش خود را برای حل مشکل آب اصفهان به‌کار خواهد بست.

وی تاکید کرد: شخص رییس جمهوری جلسات متعددی با حضور نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و اعضا ستاد احیای زاینده رود برگزار کردند که نشان دهنده اهمیت حل مشکل آب اصفهان برای دولتمردان نظام اسلامی است و مطمئن هستم مسوولان به اندازه توانشان اقدام خواهند کرد.

خطیب جمعه اصفهان تصریح کرد: دولت همت و تلاش خود را می‌کند و همه آرزویشان این است مشکل آب اصفهان حل شود، اما باید توجه داشت که آب نیست و نه تنها اصفهان بلکه چهارمحال و بختیاری و خوزستان نیز دچار مشکل آب هستند.

وی ضمن تاکید به توجه در آیات قرآن یادآور شد: انسان هرچه به‌دست می‌آورد در سایه تلاش و همت خود است ولی از آن طرف باید توجه به خدا ، دعا و معنویت باید داشته باشد و حل مشکل آب نیز، در سایه توجه به خداوند و دعا قابل حل شدن است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی تاکید کرد: امروز جنگ دشمن، رویارویی نظامی نیست و هشت سال دفاع مقدس به دشمن ثابت کرد که یارای مقابله نظامی با این کشور را ندارد ولی نباید از توطئه های دشمن غافل شد و نباید به دشمن میدان داد.

حجت الاسلام میردامادی گفت: امروز با همدلی سپاه، ارتش و نیروهای بسیج مردمی کسی جرات نگاه چپ به این کشور ندارد و هر دستی که به ایران اسلامی، دست درازی کند قطع می‌شود.

وی در انتها تصریح کرد : از نیروی انتظامی که با درایت جلوی عده محدودی را که می خواستند مسجد ضرار تشکیل دهند گرفتند، تشکر می کنم.

گفتنی است؛ ائمه جمعه شهرستان‌های استان اصفهان نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه، با اشاره به مذاکرات وین و نیز روز دانشجو، بر یافتن راهکارهای مقابله با خشکسالی و طرح‌های مهار آب و حل مشکلات کشاورزان اصفهان تاکید کردند.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما