plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۲۰۰۲۴
در خطبه‌های نماز جمعه روز پنجم آذر اصفهان

امام جمعه اصفهان: اتفاقات امروز کار کشاورزان نیست

با عطوفت و همدلی زندگی کنیم
آیت الله طباطبایی نژاد امام جمعه اصفهان: کشاورزان در جمعه قبل تجمع کردند و اتفاقات امروز (پنجم آذر) ارتباطی با کشاورزان ندارد. مشکل آب به گونه‌ای نیست که یک روزه حل شود.
امام جمعه اصفهان: اتفاقات امروز کار کشاورزان نیست
به گزارش ایصال نیوز و به نقل از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اصفهان؛ آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه امروز پنجم آذر اصفهان با بیان اینکه مشکل آب به گونه‌ای نیست که یک روزه حل شود گفت: در چند ماهی که از عمر دولت سیزدهم گذشته اقدامات خوبی انجام شده و نمی‌توان انتظار داشت که سوءمدیریت‌های قبل یک‌دفعه جمع شود.

وی بسیج مستضعفین را ارتش مخلص خدا دانست و افزود: همه ما اگر بسیجی باشیم باید افتخار کنیم که هم خودمان را آماده کردیم در مقابل دشمن بایستیم و هم در داخل با عطوفت و همدلی زندگی کنیم.

نماینده، ولی فقیه و امام جمعه اصفهان ادامه داد: بسیجیان ما مانند مومنان حقیقی خودشان را به زحمت می‌اندازند تا بقیه راحت زندگی کنند.

گفتنی است؛ به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای اصفهان؛ پس از پایان تجمع اخیر کشاورزان، از صبح امروز جمعه پنجم آذر در حالیکه تعدادی از مردم اصفهان در بستر رودخانه تجمع کرده بودند، چندنفری با شعار‌های ساختار شکنانه، این تجمع را به سمت درگیری با نیرو‌های انتظامی هدایت کردند. ظاهر این افراد نشان می‌داد که از کشاورزان اصفهان نیستند و شعارهایشان هم در حمایت از کشاورزان و یا مطالبات اب و خشکسالی نبود. پلیس در این فضا برای پراکنده کردن این افراد به گاز اشک اور متوسل شد.

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما