plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴
کد مطلب : ۱۹۹۳۱

بنی گانتز: از توافق برجامی گسترده‌تر غرب با ایران حمایت می‌کنم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن ابراز حمایت از توافق برجامی «گسترده تر، طولانی تر و مستحکم تر» با ایران، در یک کنفرانس امنیتی در فلسطین اشغالی، ادعاهایی را علیه نقش ایران در منطقه مطرح کرد.
بنی گانتز: از توافق برجامی گسترده‌تر غرب با ایران حمایت می‌کنم
به گزارش ایصال نیوز به نقل از روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه در کنفرانسی درباره امور امنیتی اسرائیل درباره مذاکرات احیای توافق هسته ای در وین گفت: من از توافقی حمایت می کنم که گسترده تر، قوی تر و طولانی تر باشد، ایران را به عقب براند، توانمندی های[هسته ای] فعلی اش را از بین ببرد و نظارتی موثر بر تاسیسات هسته ای آن و بر تولید تسلیحاتش اعمال کند.

گانتز با مطرح کردن ادعاهایی علیه نقش ایران در منطقه ، ایران را هژمونی خواند که به ادعای وی ارتشهای تروریستی را تجهیز می کند.

گفتنی است؛ «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا نیز در اجلاس امنیتی منامه بحرین، درباره مذاکرات با واسطه آمریکا و ایران در وین (هشتم آذر ماه)ادعای نخ نما و بی اساس واشنگتن و متحدانش را درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد و گفت: بر تعهد واشنگتن به ممانعت از دستیابی ایران به سلاح اتمی و پیگیری راه‌حل دیپلماتیک تاکید داریم.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما