plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۱۹۸۷۹

یک عضو موسسه امام خمینی(ره): دولت مذاکرات هسته‌ای را با اقتدار پیگیری کند

عضو هیات علمی موسسه علمی، پژوهشی امام‌خمینی (ره) قم گفت: دولت با اقتدار و حفظ منافع و مصالح مردم و کشور، مذاکرات هسته‌ای را پیگیری کند.
یک عضو موسسه امام خمینی(ره): دولت مذاکرات هسته‌ای را با اقتدار پیگیری کند
حجت‌الاسلام قاسم روانبخش روز جمعه در جمع مردم در مسجد فاطمه‌الزهرا (س) شهر یزد افزود: اگر این مذاکرات توام به عزت، اقتدار و پشتوانه دقیق کارشناسی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان صورت گیرد قطعا دارای نتیجه است .

وی با قدردانی از مجلس و دولت به دلیل پیگیری موضوع ادامه داد: مسئولان و تیم مذاکره کننده نباید به هیچ وجه در مقابل دشمنان کرنش نشان دهند بلکه باید با اقتدار و ایستادگی، مصالح و منافع مردم و کشور را مدنظر داشته باشند.

این عضو علمی موسسه امام‌خمینی (ره) اظهار کرد: اگر مسئولان وزارت امورخارجه با همراهی مجلس در مسایل مختلف با دقت و اقتدار امور را پیگیری و به پیش ببرند دارای نتیجه مناسب برای کشور است .

روانبخش بیان کرد: دولت جدید در این مدت کوتاه به رغم تداوم تهدیدها و تحریم‌ها، خوب به وظایف خود عمل کرده به خصوص در سیاست خارجی که باید این وضعیت همچنان پیگیری شود.

وی یادآور شد: راه تسلیم شدن دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب‌اسلامی در گرو قوی بودن و ایستادگی است و اگر این روند با قوت و قدرت ادامه پیدا کند شاهد شکست دشمن خواهیم بود.

عضو هیات علمی موسسه امام‌خمینی (ره) به واکسیناسیون علیه کرونا اشاره کرد و گفت: مردم باید برای حفظ سلامتی خود و دیگران موضوع واکسن را جدی بگیرند و تسلیم شایعات نشوند.

روانبخش گفت: هوشیاری مردم و مسئولان و کار جهادی و انقلابی نیاز کشور است و همه در کنار هم برای حل مشکلات فرهنگی و اقتصادی بیش از گذشته تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دولت به وظایف خود در کنار مجلس عمل می‌کند، ابراز امیدواری کرد با وحدت و برنامه‌ریزی بتوان نسبت به خنثی‌کردن تحریم‌ها و حل مشکلات فعالیت کرد.

وی در پایان به سوالات پاسخ داد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما