plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۱۹۸۲۲
در پیامی به مناسبت سالگرد ۲۵ آبان

استاندار اصفهان: ۲۵ آبان در تاریخ ایران به یاد ماندنی است

تشییع پیکرهای مطهر بیش از ۳۷۰ شهید عملیات محرم در روز ۲۵ آبان سال ۶۱
استاندار اصفهان تاکید کرد: ۲۵ آبان، روز به یادماندنی در تاریخ حماسه ایران است. موسمی که مردم دیار نصف جهان ثابت کردند، در مقابل تعدی دشمنان قسم خورده این نظام مقدس از هیچ وسیله ای حتی از اهدا جان پاک عزیزانشان دریغ نمی نمایند تا عشق به ولایت و میهن اسلامی را جلایی بدیع بخشند.
استاندار اصفهان: ۲۵ آبان در تاریخ ایران به یاد ماندنی است
به گزارش ایصال نیوز، سید رضا مرتضوی به مناسبت سالگرد ۲۵ آبان در پیامی افزود: حماسه دلاوری ها، جانبازی های و مجاهدت های شایگان مردم شهید پرور و ولایتمدار اصفهان در روز ۲۵ آبان سال ۶۱ با تشییع پیکرهای مطهر بیش از ۳۷۰ شهید عملیات محرم و حضور همزمان بیش از یکهزار نیروی تازه نفس اصفهانی در خط مقدم جبهه بر همگان، استعداد ایثارگری مردم این خطه از خاک مقدس ایران را متبلور ساخت و از اینرو به پاس رادمردی ها، ایثارگری ها و حماسه آفرینی های رزمندگان کانون سرمدی ایثار و مقاومت، به روز «حماسه و ایثار اصفهان» نامگذاری شد.

استاندار اصفهان در ادامه افزود: ۲۵ آبان ماه در گاهنامه مردمان خاکسار و دلاور پایتخت فرهنگ و تمدن ایرانی و اسلامی ضبط و ثبت شده تا یادمان نرود، این اقتدار، صلابت و آرامش را مرهون ایثارگری و رشادت های چه انسان های عرشی و خانواده های معزز آن عزیزان بوده و هستیم. خانواده هایی که هرچه داشتند را خالصانه و مخلصانه به این نظام ولایی اهدا نمودند.

وی تصریح کرد: تقدیم افزون بر ۲۳ هزار شهید از جمله بالغ بر ۴۰۰ سردار و فرمانده ارشد نظامی ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی، سند متقنی است از استقامت و ایستادگی مردمان نجیب، سربلند و عزتمدار، انسان هایی قدرشناس و خاکسار که با تمام وجود، از دین، نظام، اسلام، انقلاب و امام (ره) حمایت کردند تا روز ۲۵ آبان به عنوان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان یادآوری رشادت های اسلاف بر اخلاف تجلی یابد و یادآور شود که مشق ایثار تابع نژاد، مسلک، منصب، شغل و سن نیست.

مرتضوی در بخش پایانی پیام خود اضافه کرد: اینجانب ضمن گرامیداشت این روز حماسی و ادای احترام به مقام شامخ ۲۳ هزار شهید سرافراز، امام شهدا (ره) و افزون بر ۴۵ هزار جانباز رشید استان اصفهان و به ویژه خانواده معظم این عزیزان، همگان را بر طی طریق در صراط عزتمند شهدا تا تحقق نهایی آرمان های رفیع معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) توصیه و قاطبه هم میهنان ارجمند را به پاسداشت این روز ارزشمند دعوت می نمایم. امید آن دارم در همراهی و همگامی با دولت مردمی تا رسیدن به اهداف متعالی گام برداریم. 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما