plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
کد مطلب : ۱۹۷۷۶
در حاشیه آیین تکریم و معارفه استاندار قزوین

وزیر کشور: انتخاب استانداران نظامی به درخواست مردم و نخبگان صورت گرفت

انتخاب استانداران نظامی در حداقل ممکن صورت گرفت
وزیر کشور گفت: انتخاب استانداران نظامی به درخواست مردم، نخبگان و نمایندگان استانها در مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.
وزیر کشور: انتخاب استانداران نظامی به درخواست مردم و نخبگان صورت گرفت
احمد وحیدی روز شنبه در حاشیه آیین تکریم و معارفه استاندار قزوین، در جمع خبرنگاران افزود: درخواست از سوی نخبگان،مردم و نمایندگان استان در مجلس برای انتخاب استانداران نظامی بسیار زیاد بود و ما اتفاقا مقاومت می کردیم.

وی افزود:به رغم درخواست های زیاد در این زمینه، ما به تعداد کمی از درخواست ها عمل کردیم و انتخاب استانداران نظامی در حداقل ممکن صورت گرفت.

وحیدی در پاسخ به یک سوال دیگر درخصوص درخواست برخی از نقاط استان برای تقسیمات جغرافیایی و اضافه شدن شهرستان های جدید،گفت:در چهارچوب های قانونی هرکجا که قانون به ما اجازه می دهد در این زمینه عمل خواهیم کرد.

وزیر کشور امروز برای حضور در جلسه شورای اداری قزوین به منظور معارفه یازدهمین استاندار قزوین به این استان سفر کرد.

محمد مهدی اعلایی روز یکشنبه ۱۶ آبان در جلسه هیات دولت به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار قزوین در دولت سیزدهم معرفی شد.

اعلایی با مدرک کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی از دانشگاه تهران و دکترای مدیریت کسب و کار در مسئولیت‌های مختلفی از قبیل معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت سهامی بیمه ایران، مدیرکل ثبت احوال استان تهران، معاون استاندار خراسان رضوی، مدیرکل توسعه کار آفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت کار و امور اجتماعی و مدیرکل تعاون استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان حضور داشته است.

پیش از این هدایت الله جمالی پور مسوولیت استانداری قزوین را برعهده داشت که از ششم شهریور ۱۳۹۸ سکان استان قزوین را به دست گرفته بود.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما