plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۱۹۷۶

انصار الله یمن، فرودگاه نجران عربستان را مورد هجوم پهبادهای خود قرار داد

هنوز منابع سعودی هدف قرار گرفتن فرودگاه نجران را تأیید نکرده اند
عملیات هجومی جدید پهپادهای حوثی های یمن به فرودگاه نجران عربستان که بامداد امروز انجام گرفت، دومین عملیات طی ۲۴ ساعت گذشته علیه این فرود گاه در نزدیکی مرز عربستان و یمن محسوب می‌شود.
انصار الله یمن، فرودگاه نجران عربستان را مورد هجوم پهبادهای خود قرار داد
به گزارش ایصال نیوز به نقل از المسیرة،  یک منبع نظامی در یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن گفت، عملیات هجومی بامداد امروز یگان پهپادی انصارالله یمن، محل نگهداری جنگنده‌های ائتلاف متجاوز عربی در فرودگاه نجران واقع در جنوب غرب عربستان را هدف داد. این منبع بر موفقیت‌آمیز بودن این حمله نظامی تاکید کرد و افزود: جنگنده‌های هدف گرفته شده در فرودگاه برای انجام حملات هوایی علیه غیرنظامیان بی‌دفاع و بی‌گناه یمن استفاده می‌شدند.
انصارالله یمن در حالی مسئولیت حمله بامداد امروز را برعهده گرفت که هنوز منابع سعودی به مورد هدف قرار گرفتن فرودگاه نجران اعتراف نکرده اند.
این در حالی است که انصارالله روز سه شنبه نیز انبار تسلیحاتی فرودگاه نجران عربستان را هدف حمله پهپادی قرار داده بود که آتش‌سوزی گسترده‌ای را در این انبار به دنبال داشت.
عربستان همچنین روز گذشته ادعا کرد انصارالله موشک‌هایی را به سمت طائف و جده در منطقه مکه مکرمه شلیک کرده است اما انصارالله یمن این ادعا را بشدت تکذیب نمود.
انتهای پیام/*
۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما