plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
کد مطلب : ۱۹۶۶۶

نایب قهرمانی فوتبال ساحلی ایران با شکست تکراری مقابل روسیه

تیم فوتبال ساحلی ایران در مسابقات جام بین قاره‌ای در دبی بانتیجه ۲ بر ۳ به روسیه باخت و به نایب قهرمانی بسنده کرد.
نایب قهرمانی فوتبال ساحلی ایران با شکست تکراری مقابل روسیه
به گزارش ایصال نیوز، مرحله نهایی رقابت های جام بین قاره ای فوتبال ساحلی دیروز شنبه برگزار شد و تیم ملی کشورمان با شکست مقابل روسیه عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، مرحله نهایی و فینال مسابقات فوتبال ساحلی جام بین قاره‌ای امروز در دبی برگزار شد. تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در این مرحله به مصاف روسیه رفت.

در پایان این دیدار روسیه توانست با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یابد و قهرمان این دوره از مسابقات شود بدین ترتیب تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در رده دوم این مسابقات قرار گرفت.

در نیمه اول این مسابقه هر دو تیم به سمت دروازه های هم حمله کردند و ما یک بازی خوب و سریع از هر دو تیم شاهد بودیم که در نهایت روسیه به یک گل دست یافت و هر دو تیم با همین نتیجه یک بر صفر به رختکن رفتند. با شروع نیمه دوم روسیه توانست یک گل دیگر به ثمر برساند و در ادامه روسیه به یک گل دیگر رسید و در ثانیه‌های پایانی این نیمه تیم ملی کشورمان توانست یک گل از گل های خورده خود را جبران کند و این نیمه هم 3 بر یک به سود روسیه به پایان رسید.

با شروع نیمه سوم تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان که چیزی برای از دست دادن نداشت بازی را طوفانی شروع کرد که در ثانیه های پایانی تیم ملی کشورمان توانست یک گل دیگر به ثمر برساند که در پایان این دیدار روسیه توانست 3 بر 2 تیم ملی کشورمان را شکست دهد و عنوان قهرمانی این مسابقات را بدست آورد وتیم ملی کشورمان در رده دوم این رقابتها قرار گرفت.

در پایان این تورنمنت تیم‌های ملی روسیه، ایران، سنگال و پرتغال عناوین اول تا چهارم را بدست آوردند.

این مسابقات با حضور 8 تیم روسیه، ایران، ژاپن، پاراگوئه، امارات، پرتغال، اسپانیا و سنگال در دو گروه چهار تیمی در دبی برگزاری شد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : سایت فوتبالی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما